Win7 pożyczyć ? problem z kluczem

Witam. Mam pytanie. Czy jeśli pożyczyłbym od kumpla Win7 i zainstalował go u siebie z jego kluczem to w jakiś sposób łamię prawo ? Sorry za takie pytanie ale jestem zielony w tych sprawach :frowning:

nie zainstalujesz jego oryginalnego windowsa z jego kluczem ( chyba że ma pirata ale to już jest łamanie prawa )

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym górnym rogu Swojego posta. Dobrze zatytułowany temat daje szansę na szybszą pomoc. Dziękuję za uwagę.

Ok. A np jakbym miał zainstalowany jego windows bez jego klucza i po 30 dniach kupiłbym swojego to nie musiałbym instalować go od początku tylko wystarczyłby że bym wpisał klucz i byłoby ok ?

tak jeśli zainstalujesz trial to potem wystarczy że wpiszesz klucz

Własnie nie wiem czy wogóle zainstalujesz windowsa z jego płyty jakby się nie dąło zainstalować kupujesz swojego lub ściągasz windowsa 7 na 30 dni po czym kupujesz klucz i robisz aktywację bez potrzeby robienia formata

Jeżeli kupisz system w takiej samej wersji jak ten który zainstalujesz to wystarczy że wpiszesz swój klucz i aktywujesz system.

Tyle że, moim zdaniem, taka instalacja nie jest do końca zgodna z licencją - wszak instalujesz system na który de facto nie posiadasz licencji. Od testowania są wersje trial a nie nieaktywowane systemy.

A to ciekawostka, o ile pamiętam wersje trial były na 90, nie przypominam sobie aby MS wydawał Windowsa na 30 dni.

Najprostsze rozwiązanie to zakup system, jego instalacja a następnie aktywacji. Wszystko legalne, bez żadnych kombinacji.

Windows 7 możesz zainstalować z jego nośnika. Nie musisz wprowadzać klucza.

Klucz będzie wymagany podczas aktywacji, na którą masz 30 dni od dnia instalacji.

przecież to jest jedno i to samo Win7 bez klucza instaluje się w wersji trial na 30 dni