Winamp 5.01 Full


(Michalpietrasik5) #1

Czy może ktoś wie czy w Winamp 5.01 Full jest coś takiego jak "Do/Z kolejki..." odtwarzania?

I jescze jedno: da się tak ustawić, żeby zapisane playlisty były widoczne w oknie playlisty?

P.S. Wszystko to było dostępne w Winamp3.


(Lewy) #2

oszem, da sie.


(system) #3

szatan to może napisz jak to zrobić, a nie znów taka krótka odpowiedź.:stuck_out_tongue:

Pozdrawiam :slight_smile:


(Lewy) #4

hmm nie chce mi sie tlumaczyc na odleglosc :stuck_out_tongue:


(system) #5

To w takim razie nie rozumiem co Ty tutaj robisz :? :stuck_out_tongue:


(system) #6

Hmmm .... może poprostu nie wiesz ?? A jak wiesz, to czemu nie pomożesz pietrasowi??

Pozdrawiam :mrgreen:


(Gierasso) #7

no przeciez napisal: :mrgreen:

:wink:


(Michalpietrasik5) #8

Wielkie dzięki "szatan223"! Możesz być pewien, że każdy kto przeczyta ten post odpowie w przyszłości na twoje problemy... :glupek1:


(Gierasso) #9

ja poprostu nie rozumiem takich ludzi... po co pisza jak pisza takie glupoty !


(system) #10

Jeżeli dobrze rozumiem druga częśc pytania, to być może pomocny bedzie mój "poradnik" z rysuneczkami:

  1. Mamy na playliście jakieś utwory, z których układ chcemy zapisać, by potom nie trzeba było ich ponownie dodawać do listy. Skoro tak, używamy opcji 'Manage playlist'

1a.JPG

  1. Nastepnie klikamy na Create new playlist (wdolnej cześci okna i w okineku, które się pojawi wpisujemy nazwe playlisty i klikamy OK.

2a.JPG

  1. Do nowo utworzonej, jeszcze pustej playlisty (palylista w przykładzie ma nazwę 'Testowa' możemy dodawać już utwory. Możemy tego dokonać np. w sposób zilustrowany poniżej.

3a.JPG

Teraz za każdym razem, gdy wejdziemy do Winampa wystarczy, że zanzaczymy odpowiednią playliste ('Testowa') i klikniemy dwukrotnie na tytuł jednego z elementów tej playlisty. Wszystkie elementy playlisty zostaną dodane do tej "aktualnej - dynamicznej" i zostanie rozpoczete odtwarzanie klikniętego elementu. Myślę, że jasno wyłożyłem sprawę.

Co do pierwszego problemu, to go za bartdzo nie rozumiem. Co za problem dodac/odjąć jedną/kilka piosenek do/z playlisty :?: Wyjaśnij o co Ci chodzi.


(Michalpietrasik5) #11

To co tak staranie opisałeś też odkryłem ale chodziło mi o to, że w Winamp3 te nazwy playlist były widoczne w samym oknie z utworami (tzn. okno playlisty było podzielone na dwie części: utwory i playlisty). A co do "Do/Z kolejki..." to była to taka funkcja, która pozwalała na danej playliście ustawić utwory w kolejce odtwarzania.

Mimo wszystko wielkie dzięki Pawek :slight_smile:


(Asterisk) #12

:arrow: szatan223

Czytając Twoje posty w tym topicu myślałem, że mnie trafi :twisted: :twisted: .

Jeżeli nie chce Ci się pisać, to tego nie rób,

a nie prezentuj zblazowania i nabijając licznik :twisted: .

PS.

Zastanawiam się :shock: nad skasowaniem Twych

wypocin ku przestrodze innych :mrgreen:

Asterisk


(system) #13

W Winampie 5.01 wg mnie juz tego nie ma.

Proszę bardzo, co do tego kolejkowania to rób tak jak Ci wygodnie. Ja natomiast robię różnie (w zalezności od humoru :lol: ).


(system) #14

I tak trzeba zacząć robić !!

Pozdrawiam