Od pewnego czasu (strzelam w którąś z aktualizacji) w Windows 10 (sprawdzone na 4 laptopach) mam problem z dyskiem USB 3.0 Toshiba Canvio Basics. Dysk bez problemu się instaluje i jest widoczny w MU, ale nie pojawia się w eksploratorze windows. W narzędzia adm -> zarz. dyskami widnieje jako trzy partycje, na które nie idzie wejść. Co dziwne, na dysku jest tylko jedna partycja. Na innych systemach, np. wirtualnym xp/7 na tym samym laptopie śmiga bez problemów. Pomysły?
Tak, tylko z tym jednym dyskiem. Sęk w tym, że nie chcę go formatować. Problem pojawia się na każdym urządzeniu po tej “dużej” aktualizacji W10. Na świeżej instalce W10 działa ok.
Problem nie tkwi w MU, bo sterowniki i partycje są normalnie wykrywane. Problem tkwi w “anniversary update” w W10. Na każdym urządzeniu bez tej aktualizacji dysk działa bez najmniejszych problemów.