WIndows 10 i Unity - problemy z wydajnością


(Near) #1

Witam, nie wiem do końca czy wybieram dobry dział, ale problem dotyczy bardziej systemu (tak przypuszczam) aniżeli konkretnej gry. Proszę o przeniesienie jeśli się mylę.

Mój problem polega na tym, że niezależnie, w którą grę opartą na silniku Unity bym nie zagrał (alpha Tormenta, czy Wasteland 2 albo Pillars of Eternity), to albo przy drugim, albo już przy pierwszym uruchomieniu gra ma spadki FPS'ów do 20-10...

Ktoś wspomniał o jakichś dziwach (na forum steam), że jakoby Hamachi lub karta sieciowa powodują takie błędy w PoE. Początkowo nie wierzyłem, ale podjąłem próbę i zastosowałem się do sugestii. Myślałem, że problem rozwiązany ale jednak nie. Tryb zgodności jakoby dodał mi 20 fps'ów, ale jednak to nie pomaga w rozgrywce. 

Poniżej prosta specyfikacja i uwaga(!), zarówno Wasteland 2 jak i PoE, chodziły mi ładnie w 120FPS'ach na najwyższych ustawieniach na Windowsie 7. 

AMD FX-8320 4,6 GHZ

16GB RAM Kingston HyperX

MSI GTX 670

Będę wdzięczny za pomoc! :slight_smile:


(hubert987) #2

witam,

wyłącz te opcje jak masz włączoną 


(Near) #3

Niestety, nie ma tak łatwo. Nie mam tej opcji, ponieważ mam stacjonarny komputer, a nie lapka. :slight_smile:


(hubert987) #4

a spk

spróbuj zainstalować starsze ster. do grafiki.