Windows 10 Insider Preview

Witam

 

Mam pytanie : Dlaczego po zainstalowaniu Windows 10 Insider Preview niełączy mi neta a mam w Play modem huawei.

                     

A modem jest prawidłowo wykrywany i ma wgrane sterowniki?

Odinstalowywałem i wgrywałem od początku (bo ten modem to jest pod usb -Huawei z  Play).

Potem niby zaczęło się łączyć i łączyć…i nic z tego.

Ikona na pasku nie pokazywała w ogóle połączenia z internetem przez modem Huawei, tylko sieć domową i wi-fi tak jakby tego modemu nie było

Sorki za tak ogólne informacje ale jestem amatorem.

Wróciłem już do 8-mki ale jeżeli wiesz co było problemem to chętnie z tej rady skorzystam

Najwidoczniej urządzenie nie ma jeszcze sterownika pod win 10 - zauważ że to preview i wątpliwe, żeby którykolwiek producent już go wspierał.

To znaczy jeżeli zaktualizuję do 10-tki to pod tym modemem nie będę miał neta?

Podaj jeszcze dokładny model tego modemu, poszukamy sterów.

To jest HUAWEI  -  E 3272  Play 4G LTE

Możesz jeszcze spróbować na sterownikach ze strony producenta http://consumer.huawei.com/pl/support/products/downloads/e3272s-153-pl.htm

To chyba ten dla P4 czyli Play…sam nie wiem.

A po ściągnięciu jak zainstalować żeby po włożeniu modemu wszystko współgrało?

Tak, instaluj ten dla P4. Najpierw podłączasz modem i potem instalujesz te stery.

Dzisiaj już nie mam czasu aktualizować Windowsa.Spróbuję jutro z tymi sterownikami.Napiszę o spostrzeżeniach i o tym sterowniku czy dał radę.

Narazie dzięki serdeczne Longhorn za pomoc i pozdrawiam.

Zajrzyj tu jutro.

Jak system wyjdzie z fazy testowej to oficjalne sterowniki pod ten, konkretny modem być może się pojawią. Wszystko zależy od producenta urządzenia.