Cześć wszystkim, mam problem z komputerem, nad którym siedzę juz 2 dzień. Zacznę od początku i w dużym skrócie:
Znajomy zainstalował jakiś program, po czym nie był w stanie więcej zalogować się do komputera. Po próbie zalogowania i wpisania poprawnego hasła wyświetla się błąd:
Logowanie usługi Klient zasad grupy nie powiodło się.
Typ uniwersalnego, unikatowego identyfikatora (UUID) nie jest obsługiwany.
Nie jestem specem od Win 10, pracuje na starszych wersjach systemu. Znajomy nie pamięta hasła administratora, które jest wymagane w trakcie zalogowania do trybu awaryjnego. Próbowałem resetować je na różne sposoby (lokalnie), ale bezskutecznie. Widzę, że loguje się za pomocą konto mailowego xxxx@outlook.com. Przypomnieliśmy zatem hasło przez witrynę microsoft, lecz dalej nie przechodzi w trybie awaryjnym (poprzez normalne logowanie - wszystko działą, na nowym haśle). Pytanie do Was: czy logując się na admina, używamy konta lokalnego czy też konta microsoft? Tryb awaryjny oczywiście z obsługą sieci
Podsumowując: żeby rozwiązać początkowy problem potrzebuję dostać się do rejestru systemu, lecz nie jest to możliwe ani poprzez normalne zalogowanie, ani przez tryb awaryjny. Nie mam już pomysłu co dalej robić. Proszę Was o pomoc, gdyż jest to dość pilna sprawa.