Windows 2000 Server nie wlacza sie

Witam postanowiłem zrobić sobie ze starego pc siec domowa i chce to zrobić w sposób taki ze kabel z internetem będzie leciał z modemu do servera, i z servera będzie leciał do modemu. na resztę pc chciał bym aby ktoś mi z tym pomógł kiedy zainstalowałem win 2000 serwer on się załaduję lecz nic nie wyświetla porostu jest niebieski ekran i po jakimś czasie on sie wyłącza to nie jest blue screan proszę o pomoc ;/.

prosze wyrozumiałość jestem dyslektykiem ;] i jestem zielony w tym ;/

Dyslektyk, czy nie - wyjaśnij proszę dwie kwestie:

(?)

oraz

To w końcu jest niebieski czy nie jest ?

I koniecznie podaj na jakim sprzęcie stawiasz tego W2k Server (może jednak taniej / lepiej / prościej zainwestować w klasycznego routera ?)

processor 750 mhz

ram 256 ddr

dysk 40gb

karta jakas integra

a z tym niebieskim ekranem mam namyśl ze nic tam nie pisze porostu jest niebieski a żadna konsola błędów .

i to ma byc tak ze internet z modemu do serva i z serva do routera i z routera na resztę pc

A można nieco dokładniej ? To o tyle ważne - że może się okazać, iż już na wstępie masz problem ze sprzętem.

A ten niebieski ekran, nie wygląda przypadkiem tak:

w2k_inst1.gif

im bardziej piszesz - tym mniej rozumiem: po jakie licho wpychasz tu serwer ?

no bez takich to jest botowania z napędu a to jest juz po zainstalowaniu systemu zaraz przed tym jak sie pulpit powinien mu pokazac.

… lecz zamiast tego system się wyłącza, co oznacza że problem może dotyczyć albo obsługi sprzętu przez Windows (sterownik), albo samego sprzętu. Na początek napisz czy możesz wejść w tryb awaryjny (względnie VGA). No i podaj w końcu dokładnie jakim sprzętem dysponujesz.

Napisz też do czego zamierzasz stosować ten serwer, ponieważ - choć to nie moja sprawa - odnoszę wrażenie że usiłujesz strzelać z dubeltówki do motyla …

Ok no wiec tak przez tryb awaryjny włączą się bez problemu

processor intel p 3 1000/256/133/1.75v

zasilacz 300 w

dysk twardy 40 gb