Windows 7 64 bit, laptop nie łączy się z Wi-Fi

Witam. Mam problem z Wi-Fi na Windows 7 Home Premium 64 bit. Dziś podczas przeglądania internetu nagle przerwało połączenie i od tej pory nie mogę się połączyć z żadną siecią Wi-Fi. Windows wykrywa mi normalnie sieci ale przy próbie połączenia wyskakuje komunikat: “Windows was unable to connect to (moja sieć)” . Na kablu wszystko działa ok. Szukałem rozwiązań na internecie ale wśród podanych rozwiązań nic nie pomogło. Aktualizowałem sterowniki do karty, próbowałem restartować modem i laptop, restartować kartę. 

Może to problem z IP i adresami MAC ale nie znam się na tym za bardzo więc nie wiem. 

 

Modem: Livebox 2.0 

Karta: Ralink RT5390 802.11.b/g/n Wifi Adapter

post-258473-0-27686100-1398880173_thumb.

post-258473-0-53395400-1398880188_thumb.

Gato20

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Miałem z rok temu podobny problem (też Livebox 2 i W7HP). Nie wiem czy Ci to pomoże (mnie pomogło), ale spróbuj czegoś takiego:

Wejdź w Panel sterowania > Sieć i Internet > Centrum sieci i udostępniania > Zarządzaj sieciami bezprzewodowymi > kliknij PPM na sieć Liveboxa > Własciwości > Zabezpieczenia i zapisz sobie gdzieś ustawienia jakie tam będą.

Następnie jeszcze raz kliknij PPM na tą istniejącą sieć Liveboxa i > Usuń sieć. Potem Dodaj nową sieć i wpisz zapisane wcześniej ustawienia z poprzedniej sieci oraz oczywiście hasło do Liveboxa. To taki swoisty reset sieci (jakby się coś uszkodziło). Taki zabieg stosuje się, gdy zmienia się hasło do routera i sieć WiFi później nie chce zadziałać, ale mnie to pomogło w rozwiązaniu mojego problemu.