klient nie ma wymaganych uprawnień
Bywa.
takie zdanie wyskakuje przy próbie instalacji aplikacji
Jakiej/jakich i na pewno użytkownik nie jest “z ograniczeniami
”?
https://soisk.pl/tworzenie-kont-uzytkownikow-w-systemie-windows-7/
takie zdanie wyskakuje przy próbie instalacji każdej aplikacji np Drive Booster
a stało się to po dzisiejszej aktualizacji systemu
Sprawdź po dezisntalacji tych aktualizacji i restarcie komputera.
Nie pomoże to sprawdź czy punkt przywracania zrobi poprawne cofanie, nie cofnie (sam się raz nadziałem na świeży punkt kontrolny systemu i przywracanie zakończyło się niepowodzeniem) lub cofnięcie już nie naprawi problemu to trzeba główkować dalej co się zepsuło…
To rozumiem. Tak masz ustawiony poziom systemu zabezpieczeń. Gdyby windows łykał wirusy IOBit, - a drive booster można sprawdzić na virus total online - toby psuło się i przepadało potrzebne - czyli system, sprzęt dokumenty.
Ludzi kręci takie fake? Trzeba czytać opinie pod programem. Driver booster więcej systemów zepsuł, niż zbawił.
Pokaż zrzut ekranu z tym komunikatem
Mój pierwszy samodzielny zrzut ekranu trochę to trwało-proszę o pomoc - za mocny nie jestem
Spróbuj zmienić ścieżkę prostszą
m4s- także bez zmian tzn żle
A jaką dałeś ścieżkę?
Było spróbować odinstalować aktualizacje (nie shackują cię raczej) i sprawdzić.
Potem punkt przywracania (jak deinstalacja i restart Windows nic nie wniósł) - cofnąć, jak cofnięcie przebiegnie pomyślnie to sprawdzić.
proponuję utworzyć nowe konto użytkownika o nazwie test oczywiście tylko na próbę i sprawdzić czy pod nowym kontem będzie działać lub nie bardzo często dzieją się takie rzeczy że jest uszkodzony profil konta użytkownika i wystarczy tylko zmigrować na nowe konto i po temacie pozdrawiam.
jeżeli to nie pomoże to proponuję sprawdzić czy w dzienniku zdarzeń zapisują się komunikaty dotyczące wystąpień tego błędu
ścieżka była z pulpitu. Konto użytkownika też juz było.Sprawa się cały czas powtarza. Jeśli nic już nie wyjdzie to odinstaluję poprawki Windowsa.Dzięki.
Jeżeli to nie pomoże to proponuję sprawdzić czy w dzienniku zdarzeń zapisują się komunikaty dotyczące wystąpień tego błędu.
Może też być prawdopodobieństwo infekcji.
@iJuliusz pomożesz ?
Witaj.
Trudno wyczuć co się pozmieniało w uprawnieniach.
Próba uruchomienia może być blokowana przez Antywirus.
Może też być blokowane przez Malware (złośliwe oprogramowanie).
Próbowałeś uruchomić z Uprawnieniami Administratora?
Tak jak kolega napisał wyżej, nie polecam instalacji Driver Boosterów, itp.
Masz problem ze sterownikami to pomożemy na Forum.
Możesz podesłać logi według instrukcji, sprawdzę co jest ogólnie w systemie, m.in. w Dzienniku zdarzeń
już myślałem ,że coś z tego będzie a ja przecież nic nie mogę instalować, także Farbara