Windows 7 Home Premium OEM 32-bit w szkole

Witam.

Mam pytanie czy do sal komputerowych w szkołach mogę zakupić Windows 7 Home Premium OEM 32-bit czy też dla szkół musi być zakupiony system na innych zasadach??

Proszę o odpowiedź, bo jeżeli chodzi o licencje to jestem strasznym laikiem :slight_smile:

Nie ta wersja systemu jest przeznaczona tylko dla użytkowników domowych a dla szkół przeznaczona jest wersja professional lub ultimate…

Dla szkół lepiej jest zakupić pakiet licencji MOLP

Stronka Microsoftu:

http://www.microsoft.com/poland/edukacj … akupu.aspx

Poczytaj sobie.

Można zakupić OEM lub BOX, jak się chce. Nie mają ograniczeń w zakresie stosowania. Nazwa Home czy Professional do niczego nie zobowiązuje, obydwie można stosować np. w firmach czy szkołach, tylko wersja Home nie posiada zaawansowanych funkcji sieciowych, więc jest mało przydatna w firmach z serwerami (domenami).

Szkoły też mogą kupować licencje grupowe, na określoną ilość stanowisk. Tak samo, jak większe firmy. Zdaje się, że dla edukacji są jakieś zniżki. Ale o to trzeba by pytać w specjalistycznych firmach współpracujących z Microsoftem, które sprzedają takie licencje. Na pewno to nie małe sklepy komputerowe.

Dodane 08.10.2009 (Cz) 21:08

Franki, nazwa “Home” NIE oznacza, że to tylko do użytku domowego :!:

Oznacza tylko, że nie ma kilku funkcji przydatnych w dużych firmach, takich jak praca w domenie (można ze swojego konta korzystać na dowolnym komputerze w sieci firmowej) czy szyfrowanie plików. W niewielkich firmach używa się Windowsa Home, tak samo jak np. w niektórych urzędach.

Licencja Windowsa nie ogranicza zakresu jego zastosowań.

http://men.softbank.pl/

Zwracam uwagę Windows w wersji MOLP dla szkół jest tylko w wersji upgrade (prócz serwerowego) więc te sale tak czy siak muszą mieć normalną licencję zakupioną…

fiesta ten link

jest jakiś śmierdzący, mój antywirus blokuje dostęp do strony:

wirusf.jpg