Windows 7 licencja wielostanowiskowa

Witam Serdecznie.

Czy orientujecie się może przyjaciele ile może kosztować licencja wielostanowiskowa dla windowsa 7? Chodzi mi tak mniej więcej o 35 - 40 stanowisk. Oczywiście cena orientacyjna, ile to może mniej więcej kosztować. Bo nie wiem czy się opłaca brać właśnie licencję wielostanowiskową czy kupować system na każdy komputer osobno. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Więcej szczegółów, do jakich celów ten zakup: prywatnych, komercyjnych na firmę ??

To jest dla firmy a dokładnie dla urzędu (administracja publiczna). Jestem tam informatykiem, miałem dziś zadzwonić do microsoftu i zapytać, przez dłuższy czas nie odbierali a ja po prostu nie mam tak czasu żeby wisieć na telefonie ponieważ wdrażamy teraz różne ministerialne rozwiązania a muszę na jutro tą cenę znać. Oczywiście jak napisałem tylko orientacyjną, jak będzie 300 - 400zł więcej czy mniej to się nic nie stanie. Grunt żeby mieć ogólne pojęcie ile takowa może kosztować, czy są to dziesiątki tysięcy zł czy trochę mniej. Jutro będę oczywiście próbował dzwonić ale nie wiem czy mi się uda i na ile mi czas pozwoli to załatwić.

Na początek

http://www.senetic.pl/site/licencjonowanie-microsoft/

MOLP ale w grę wchodzi tutaj chyba tylko uaktualnienie. Nie podałeś skąd macie te komputery czy mają jakikolwiek system, no nic. Co z ciebie za informatyk kolego :slight_smile:

Komputery będą nowe, zupełnie czyste, bez systemu. Trzeba zakupić do nich system operacyjny windows 7 i zastanawiam się co będzie korzystniejsze, system na każdy komputer z osobna czy licencja wielostanowiskowa.

Jestem pod wrażeniem twojej niewiedzy. O ile mi wiadomo to Microsoft wychodzi z założenia że wszystkie nowe komputery wyposażone są w system w wersji OEM, dlatego w chyba wszystkich programach oferuje wyłącznie wersje upgrade. Pozostaje ci OEM. Z drugiej strony jestem w ciężkim szoku jak można zlecić komuś tak duże zlecenie i nie pomyśleć od razu o systemie.