Windows 7 : Nastąpiło nieoczekiwane zamknięcie

Cześć ! 

Wracam do was po dłuższym czasie, dlatego, że Mam kolejny problem i myślę, że dzięki naszej współpracy jakoś sobie poradzimy.

Otóż :

Parę dni temu, wyskoczył mi nagle blue screen. (Czyt. Ekran śmierci) Nie mam pojęcia dlaczego, ale system sam z siebie się wyłączył przy użytkowaniu . Załączam wam Screena :

hhfe.png

 

Na tą chwilę tylko tyle mam. Więc, liczę na waszą pomoc :slight_smile: . Pozdrawiam :smiley:

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView (wstaw zrzut ekranu z programu).

Gdzie mam wstawić plik BlueScreenView.ini @falcon89 ? Bo nie bardzo rozumiem z tematu który przeczytałem ;-;. 

 

  • Przed chwilą kolejny BSOD wyskoczył ; /. 

 

@Edit : Ok załapałem już, nie ważne ;s, Niemądry ja . 

BSoD : 

Myślę, że to coś z Kernelem chyba, bo odczytuje na bazie strony microsoftu : http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh994433(v=vs.85).aspx

Wykonaj diagnostykę pamięci RAM np. programem memtest86+.

Wykonałem Diagnostykę pamięci systemu Windows, wziąłem 3 przejścia, na procedurze standardowej, Diagnostyka nic nie wykazała, żadnych błędów .

Sprawdź może procesor… spróbuj go obciążyć.

Sprawdzę programem OCCT z prockiem zrobię Edit’a z wynikiem

@Edit 1 : Podczas Testów Procek przekracza przegrzewanie się (ustawiłem na 85 Stopni Celsjusza) Może to od tego ze go nie wyczyściłem i się grzeje tak. jeszcze rano spróbuje testów .

@Edit 2 : Z powrotu do domu nastąpił drugi BSoD :

Ustaliłem dzięki stronie http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh994433(v=vs.85).aspx że to może być błąd CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT

@Edit3 : Nie żeby coś, ale razi mnie trochę podejście do tego tematu i pomoc -.-’

Po dwóch dniach żadnego odzewu, a mnie się robi masę BSoD’ów jak nie wiem …

Załączam wam kolejnego BSoD’a :

Mijają 3 dni i nadal bez odpowiedzi, rozumiem że jest wiele innych o niebo prostszych problemów, ale ja też nie żyje wiecznie, a oczekuje cierpliwie na pomoc/rady od moderatorów/informatyków… Dlatego proszę, podsuwajcie pomysły, jakoś po współpracujmy, hmm ?

Proszę korzystać z przycisku Edytuj , zamiast pisać post pod postem.

rgabrysiak

Może być ciężko - nie wszystkie problemy mogą są typowe, toteż nie każdy mógł mieć z nimi styczność. Z pewnością jednak na helpdesku MS by Ci odpowiedzieli na to od ręki, od tego są i tu przydaje się wsparcie techniczne. A z praktyki powiedzieć muszę, że uwijają się dość szybko - szybciej zazwyczaj, niż choćby krajowy dostawca poczty zdąży odpowiedzieć na zgłoszenie, które się zostawiło w jego systemie ticketowym :wink:

ja bym sprawdził jakimś programem anty wirusowym czy nie masz wirusa który próbuje tobie sie dogrzebać do plików systemowych i wtedy tobie wyskakuje ekran śmierci

chyba że masz anty wirusa jak nie masz polecam microsoft security essentials 

Em to tak : 

@Jusko, gdzie mam to napisać, jak już coś , bo trudno powiedzieć, a nie chciałbym zawijać kompa do szkoły żeby nauczyciele ze mną pomagali co mam nie tak z BSoD’em i jak to rozwiązać

 

@Montarowiec, skanowałem komputer COMODO AntyVirus+Firewall, nic nie wykrywa na szybkim jak i pełnym skanowaniu, Używałem Malvarebytes Anti-Malvare i skanowało chyba pliki lollipop’a z tego co pamiętam ? Ale pokasowałem je wszystkie, i mam nawet notatkę z tego co skasowało i kiedy to było . Więc sugeruje że komputer jest wyczyszczony. Z tego co mi profesor mówił jest jakiś program który do głębnie doszukuje się wirusów, ale szukać tego to jak igły w stogu siana… Naprawiłem jednego BSoD’a, który wygooglowałem na necie, Jednego BSoDa powodował DAEMON Tools, który jak wyłączałem grę to nagle system się wieszał i robił się BSoD. Drugi zaś nie mam pojęcia, co z nim zrobić to jest błąd chyba z procesorem, że coś błędnie ustalone, patrząc na błąd który ma wartość 0x00000050, Tłumaczy że niby ma źle ustawione parametry mimo że nic w nim nie zmieniałem, tutaj macie link do tegoż błędu :

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff559023(v=vs.85).aspx 

Ja to bym sie wkurzył i zgrał wszystkie potrzebne pliki w chmure i reinstalacja systemu :slight_smile:

Myślę, że warto przesłać informację do supportu MS dla Windows 7. Tyle, że system musi być oryginalny - oczywiście nie piję do legalności Twojego systemu, po prostu piratowi nikt nie pomoże i to jest logiczne :wink: Wskocz na MS Poland: http://www.microsoft.com/pl-pl/default.aspx. Następnie wejdź w zakładkę “Wsparcie produktu” i wybierz odpowiednią dla siebie metodę. Jeśli to będzie formularz, to z tego co pamiętam czeka Ciebie przeklikanie się do tego, jaki Windows posiadasz i bodaj weryfikacja systemu po numerze, ale być może coś źle pamiętam? Tam po prostu, jeśli wszystko jest “si”, muszą Ci odpowiedzieć.

 

PS: Możesz też jak wyżej - iść metodą na szybko, zrobić backup i postawić system na nowo :wink: Choć jeśli to byłby odpukać problem sprzętowy, nic to nie da.