offramp
(Mateusz Jastrzeb)
2 Luty 2015 16:35
#1
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem, który polega na tym, że po kilku lub kilkunastu minutach windows minimalizuje gry do paska i nie ma możliwości powrotu do gry.
Gra się nie zawiesza gdyż słychać dźwięki w tle.
Bardzo proszę o poradę.
Konfiguracja:
Windows 7 home premium 64 bit
Intel i5-2300 2.8 Ghz
Radeon 6950
falcon89
(falcon89)
2 Luty 2015 17:34
#2
rafafel
(rafafel)
2 Luty 2015 18:07
#3
Takie dziwne objawy w moim przypadku występowały po zainstalowaniu aplikacji w systemie, nie instalowałeś może u siebie czegoś niepotrzebnego?
offramp
(Mateusz Jastrzeb)
2 Luty 2015 18:10
#4
Atis
(Atis)
2 Luty 2015 23:03
#5
W panelu sterowania odinstaluj:
DealosFindeRPrroo
Math Problem Solver
McAfee Security Scan Plus
omiga-plus uninstall
Performancer
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
offramp
(Mateusz Jastrzeb)
3 Luty 2015 17:42
#6
Atis
(Atis)
4 Luty 2015 22:37
#7
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
S3 MSICDSetup; \??\F:\CDriver64.sys [X]
2015-02-03 18:14 - 2015-02-03 18:22 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
2015-01-05 14:01 - 2015-01-05 14:01 - 00000000 ____ D () C:\temp
Task: {380575BC-B109-46C3-B387-841187E6889A} - System32\Tasks\{D183EFA9-D52E-4039-9138-D27176C2F5D8} => pcalua.exe -a E:\Dokumenty\Soft\Archiwizacja\WinRAR.v3.70\keygen.exe -d E:\Dokumenty\Soft\Archiwizacja\WinRAR.v3.70
Task: {515BA08A-F3D1-40BD-AE2D-60AAC65C3F84} - System32\Tasks\1114avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_1114av\1114av_AVG-Secure-Search-Update.exe [2014-10-08] ()
Task: {5522AF90-3BE1-43DA-A1E7-D5075EDFE57C} - System32\Tasks\1214avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_1214av\1214av_AVG-Secure-Search-Update.exe [2014-10-26] ()
Task: {5705C4BB-BBFA-4745-B9ED-DA2DA822F9BB} - System32\Tasks\Math Problem Solver GPU => C:\Users\radmor\AppData\Local\Math Problem Solver\gpu\dummysleep.exe <==== ATTENTION
Task: {7746FD42-9E97-4128-9AAE-EB6D9F40A71F} - System32\Tasks\Math Problem Solver CPU => C:\Users\radmor\AppData\Local\Math Problem Solver\cpu\Solve.exe <==== ATTENTION
Task: {C36D9086-95EF-4630-B8E3-66015132ADC5} - System32\Tasks\0214dUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_0214d\0214d_AVG-Secure-Search-Update.exe
Task: {E73788ED-9B21-4996-B28B-6819D05CB24E} - System32\Tasks\0814avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_0814av\0814av_AVG-Secure-Search-Update.exe [2014-08-12] ()
Task: C:\Windows\Tasks\0814avUpdateInfo.job => C:\ProgramData\Avg_Update_0814av\0814av_AVG-Secure-Search-Update.exe
Task: C:\Windows\Tasks\1114avUpdateInfo.job => C:\ProgramData\Avg_Update_1114av\1114av_AVG-Secure-Search-Update.exe
Task: C:\Windows\Tasks\1214avUpdateInfo.job => C:\ProgramData\Avg_Update_1214av\1214av_AVG-Secure-Search-Update.exe
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
offramp
(Mateusz Jastrzeb)
5 Luty 2015 18:47
#8
Atis
(Atis)
5 Luty 2015 21:11
#9
Odinstaluj Chrome zaznaczając usunięcie danych użytkownika.
Najpierw możesz wyeksportować zakładki: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=pl
Później zainstaluj stabilną wersję: https://www.google.pl/chrome/browser/desktop/
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Skasuj folder C:\FRST
Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK
offramp
(Mateusz Jastrzeb)
5 Luty 2015 22:15
#10
Dziękuję za dotychczasową pomoc, ale niestety…wszystkie czynności wykonałem a sytuacja się powtarza. Dalej po kilku minutach wywala bezpowrotnie na pulpit.
Atis
(Atis)
6 Luty 2015 09:39
#11