Windows 7 RC 7100/Niebieski ekran i restart

Witam jak w temacie nastąpił restart po niebieskim ekranie, było na nim jakieś odliczanie.

To jest log

Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7100.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawien regionalnych:	1033


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	34

  BCP1:	00000705

  BCP2:	C0000420

  BCP3:	00000000

  BCP4:	00000000

  OS Version:	6_1_7100

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagajace opisac problem:

  C:\Windows\Minidump\071909-39468-01.dmp

  C:\Users\Mateusz\AppData\Local\Temp\WER-94546-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufnosci informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jesli zasady zachowania poufnosci informacji w trybie online nie sa dostepne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufnosci informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


Nazwa dziennika:System

Zródlo: Microsoft-Windows-Kernel-Power

Data: 7/19/2009 6:59:05 PM

Identyfikator zdarzenia:41

Kategoria zadania:(63)

Poziom: Krytyczne

Slowa kluczowe:(2)

Uzytkownik: SYSTEM

Komputer: Mateusz-PC

Opis:

System zostal uruchomiony ponownie bez uprzedniego czystego zamkniecia. Przyczyna tego bledu moze byc fakt, ze system przestal odpowiadac, ulegl awarii lub nastapila nieoczekiwana utrata zasilania.

Kod XML zdarzenia:



41
2
1
63
0
0x8000000000000002

3393


System
Mateusz-PC



206
0x8ec06726
0x0
0x8ec06726
0x0
false
0

PS. Uprzednio był czarny ekran w kolorowe paski – Dodane 19.07.2009 (N) 22:42 – przed chwilą był następny.

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7100.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1033


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	1a

  BCP1:	00000782

  BCP2:	84A0FC10

  BCP3:	B1840000

  BCP4:	A1239D30

  OS Version:	6_1_7100

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\071909-36968-01.dmp

  C:\Users\Mateusz\AppData\Local\Temp\WER-77734-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Dodane 19.07.2009 (N) 22:52 – Dzieję się też tak jak odepnę modem z usb

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7100.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1033


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	ce

  BCP1:	903E1726

  BCP2:	00000000

  BCP3:	903E1726

  BCP4:	00000000

  OS Version:	6_1_7100

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\071909-32984-01.dmp

  C:\Users\Mateusz\AppData\Local\Temp\WER-72218-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Na bluescreen pisało tak

*** STOP:0x000000CE (0x903E1726, 0x00000000, 0x903E1726, 0 x00000000)

alcaudsl.sys

Dodane 19.07.2009 (N) 22:53

Proszę o pomoc. Czy to oznaka psucia się płyty gł. procesora:( Boję sie.

Dzięki

Dodane 19.07.2009 (N) 23:09

Podsyłam dzienniki błędów krytycznych i błędów. Proszę kogoś o sprawdzenie.

[http://rapidshare.com/files/257710042/D … w.rar.html](http://rapidshare.com/files/257710042/Dzienniki_b 322_ 281_d_w.rar.html)

Nic Ci nie pada, nie martw się.

Po prostu zainstaluj inne sterowniki do modemu (alcaudsl.sys to nazwa sterownika).