Windows 7 Skąd pobrać obraz?

Cześć. 

Pewnie było to wałkowane tysiące razy, ale czytając niektóre tematy nic nie ogarniam. Jestem zielony w tych sprawach. 

Chodzi o to, że chcę sformatować cały komputer. Przed tym chcę pobrać oryginalny system. Posiadam wersje klucza OEM, ale system instalowany będzie na komputerze z którego on pochodzi. Nic w nim nie było wymieniane. Próbowałem na oficjalnej stronie Microsoftu, ale wywala mi jakiś błąd. Dziękuje z góry za pomoc. 

Chodzi o system: Windows 7 Home Premium Service Pack 1 64 bit

Na początek: komputera się nie formatuje, sformatować można partycję dysku.

W obecnej chwili MS nie udostępnia oficjalnie systemu Win 7.

To jest laptop czy komputer stacjonarny? Jeśli laptop i system był na nim fabrycznie, to masz na dysku partycję odzyskiwania/recovery z której możesz zainstalować system.

Możesz wyjaśnić: “ale system instalowany będzie na komputerze z którego on pochodzi” - na jakim komputerze chcesz instalować ten system?

To jest laptop. Kupiłem go już trochę temu i chce go wyczyścić. Chodziło mi o to, że chce użyć klucza na tym laptopie do którego jest przypisany. Możesz wyjaśnić o co chodzi z recovery? 

Niepotrzebnie podajesz tą informacje bo ona tylko powoduje zamieszanie.

 

Nie czytałeś instrukcji od laptopa od czasu jak go zacząłeś używać? Najwyższy  czas to zrobić.

Ostatnie pytanie. Mam zainstalowany program OneKey Recovery. To ten program o który Ci chodzi? 

Czy na pewno? https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows7

A swoją drogą to właściciel komputera powinien wiedzieć czy ma partycję Recovery czy nie i jak z niej skorzystać.

Korzystam z komputera sporadycznie. Jednak jeśli chce z niego korzystać, to chcę żeby działał. Ostatnio jednak czasami już go muli. Dzięki za pomoc. Można zamknąć.