Windows 7 w sekundę przestał płynnie działać

Witam,
o ile na innych windowsach jeszcze coś potrafiłem pogrzebać to na Windows 7 jestem zielony.
Kupiłem laptopa Toshiba Satellite p300 od znajomej.
procesor - intel core 2 duo CPU P8600
system windows 7 64-bit
Dotarłem tutaj na forum dzięki trybowi awaryjnemu.
Sytuacja wygląda następująco :
System był przeinstalowany 2 miesiące temu. Nie mam tutaj nic prócz podstawowych programów tj przegladarka, skype plus dwie gry.
Wczoraj laptop nagle przy włączeniu przestał działać płynnie. Żeby włączyć przeglądarkę czekam 15 min. Gdy chcę włączyć już dwa okienka na raz to system wiesza się całkowicie.
Jestem całkiem zielony więc proszę o poradę co mam zrobić żeby to naprawić. Mam coś pobrać tutaj wkleić czy jak?
Przepraszam jeśli nie podałem wszystkich informacji.
Mam nadzieję, że jest jakiś inny sposób na przywrócenie mojego systemu do poprawnego działania ( przywracanie systemu miałem wyłączone także żadnego punktu nie ma )
Z góry dziękuję

Sprawdź dysk - pobierz CrystalDiskInfo i przedstaw zdjęcie na forum.

Pewnie coś się Tobie uruchamia podczas startu systemu, czyli zaplanowana defragmentacja, skanowanie bezpieczeństwa i tam podobne. Do tego może dojść błąd ładowania komponentów - uwalenie jakiejś aplikacji systemowej, czy błąd sterownika. Ani mi zgadywać. W takim przypadku używa sie programu FRST i w logach jest opis errorów i tego, co może być przyczyną Twoich problemów.
Jak napisał Adam - sprawdź błędy na dysku, bo takie uciążliwe uruchamianie może być wywołane właśnie błędami logicznymi powierzchni dysków.

Sprawidzć dysk poprzez to:?? muszę zaplanować sprawdzanie dysku gdyż jest on w użyciu, a przy tej operacji sprawdzanie dysku dochodziło do 11 % i koniec

?

Tutaj zdjęcie z CrystalDiskInfo :

jeśli ktoś miałby chwilę to bardzo proszę o sprawdzenie loga z programu FRST
nie wiedziałem jak wrzucić - http://wrzucacz.pl/file/3341520784875