jarba
(Jarek B)
#1
Witam
Obawiam się że coś złego dzieje się z systemem w laptopie.
Win 8.1 bardzooo spowolnił , startuje i zamyka system znacznie za długo :(
Proszę o przeanalizowanie sytuacji.
Raporty
FRST:
http://www.wklej.org/id/1774133/
Shortcut:
http://www.wklej.org/id/1774130/
Addition:
http://www.wklej.org/id/1774131/
Acorus
(Acorus)
#2
Otwórz notatnik systemowy i wklej:
HKLM\...\Run: [] = [X]
Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtPending] - {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} = No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSynced] - {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} = No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSyncing] - {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} = No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtPending] - {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} = No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSynced] - {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} = No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSyncing] - {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} = No File
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4174641058-3835796916-2178828004-1002 - {5DC7030E-89D6-4EBE-9408-E17EAEF3CE87} URL = hxxp://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}fr=tightropetbtype=11433
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4174641058-3835796916-2178828004-1002 - {F3048300-6143-4560-AA25-6361908B4FF2} URL =
Toolbar: HKLM - No Name - {108D7BE6-5F87-4611-AC83-56CC0BC251F1} - No File
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {108D7BE6-5F87-4611-AC83-56CC0BC251F1} - No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-4174641058-3835796916-2178828004-1002: @tnt2npapi.com/Plugin - C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\TNT2\2.0.0.1983\npTNT2.dll No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dkmjljdbbgogihjcapfhgkonfmccbffp] - https://clients2.google.com/service/update2/crx
S3 Tosrfcom; no ImagePath
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware https://www.malwarebytes.org/downloads/
jarba
(Jarek B)
#3
Zrobione.
Niestety poprawy za bardzo nie ma 
Ale oczywiście dziękuje za pomoc.
Atis
(Atis)
#4
IPSEN
(IPSEN)
#5
Dodatkowo-Uruchom autoruns jako administrator -http://technet.micro…s/autoruns-po skończonym skanie-File>save>plik-AutoRuns.arn- umieść na -http://sendfile.pl/- na forum podaj linka
Uruchom -Process Explorer-pokaż okno procesów z programu
jarba
(Jarek B)
#6
IPSEN
(IPSEN)
#7
Prześlij jeszcze raz,mam puste zakładki
jarba
(Jarek B)
#8
IPSEN
(IPSEN)
#9
Uruchom autoruns jako administrator
Zakładka-Services- odznacz :AdobeARMservice , AdobeFlashPlayerUpdateSvc , ClickToRunSvc , GamesAppIntegrationService , GamesAppService , gusvc , MBAMService , MozillaMaintenance , NvNetworkService , Origin Client Service , Sony PC Companion , TeamViewer , TemproMonitoringService , SkypeUpdate , WinDefend , WMPNetworkSvc ,
Zakładka-Scheduled taks-odznacz : od wpisu-\Adobe Acrobat Update Task , do wpisu-\Opera scheduled Autoupdate 1422022804
Zakładka -Drivers-odznacz;MBAMProtector , MBAMWebAccessControl
Uruchom ponownie komputer,jak coś nie będzie działać lub jakbyś coś potrzebował, zawsze można zaznaczyć.
dlaczego nie użyłeś-McAfee Consumer Product Removal (MCPR)
jarba
(Jarek B)
#10
Używałem MCPR , ciągle wyskakiwał błąd o niekompletnej deinstalacji , dopiero jak włączyłem tryb awaryjny z obsługą sieci to poszlo.
IPSEN
(IPSEN)
#11
Jeszcze raz użyj McAfee Consumer Product Removal (MCPR),bez trybu awaryjnego,bo dalej są aktywne usługi i sterowniki od- McAfee
jarba
(Jarek B)
#12
Jak już pisałem - poszło w trybie awaryjnym z obsługą sieci tylko że zrobiłem to po zamieszczeniu raportu z autorun.
Bardzo dziękuje za pomoc
IPSEN
(IPSEN)
#13
Jest poprawa w działaniu systemu?