Windows i Sieć- Problemy


(Mateusz14b) #1

Witam

Mam problemy z Windowsem Xp Professional.

Pierwszy błąd występuje jak wyłączam Windowsa Gdy piszę "Trwa zamykanie Systemu Windows"

System nie chce się zamknąć. Czekałem 30 minut i nic :frowning: Zrobiłem Reset i było wszystko ok. Zdarza sie to dość często.

Drugi błąd to gdy chciałem pobrać polecający mi program HijackThis lub KomboFix wyskakuje mi ten błąd:

"C:\Documents and Settings\A\Pulpit\Hijackthis.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. "

Trzeci błąd to gdy przeglądam strony WWW. Internet po jakimś czasie zanika, gaśnie strona, skype i gg. I dzieje sie to tylko gdy Przeglądam strony :frowning: A gdy rozmawiam na gg czy skype wszystko jest porządku

A siła sygnału jest ok.

Internet Radiowy bez przewodowy.

Dam tu logi które zrobiłem za pomocą SmitFraudFix

http://wklejto.pl/24713

Proszę o Pomoc!


(Spandau) #2

Proszę pobrać i użyć FindyKill Instrukcja i program tutaj http://www.searchengines.pl/Kolekcja-na ... 936.html#1


(Mateusz14b) #3

Witam

Pobrałem i użyłem. Wcisnąłem odrazu czyszczenie i

Oto log: http://wklejto.pl/24717

Nie znam się na tym więc prosił bym o sprawdzenie :wink:


(Spandau) #4

Pobierz Malwarebytes' Anti-Malware przeskanuj wszystkie dyski usuń co znajdzie daj log na forum


(Mateusz14b) #5

No nie wiem...

Niby się pobrało, uruchamiam plik, pojawia sie klepsydra kolo strzałki i nic sie nie dzieje :frowning:

Nie wiem czym to jest spowodowane! :confused:


(Spandau) #6

W takim razie proszę raz jeszcze użyć FindyKill ale zgodnie z instrukcją najpierw z opcją 1 następnie z opcją 2

Następnie pobierz Combofix

Już w trakcie pobierania zapisz pod losową nazwą np 123.com , następnie wejdź w tryb awaryjny windows (F8 przed bootem windowsa) i uruchom Combofixa dwuklikiem, przeskanuj system i daj log na forum.


(Mateusz14b) #7

Przeskanowałem FindyKill.

Jak skanowałem FindyKill pisało coś że nie może znaleźć klucza jakiegoś. Nie wiem czy to ma znaczenie...

A ComboFix nie pobiorę ;/ Przeszukałem całego neta bo myślałem ze plik na stronie zepsuty a tu wszystkie takie :frowning:

Ciągle sie pokazuję gdy wciskam pobierz: "Nie udało się nawiązać połączenia" czyli tak jak by był adres zły :confused:

Mnie to już wszystko wnerwia!


(Spandau) #8

Spróbuj pobrać Combofixa stąd http://rapidshare.com/files/193246014/123.com.exe.html (nazwa specjalnie zmieniona)

Wejdź w tryb awaryjny windows - jeśli to możliwe (F8 przed bootem windowsa) uruchom Combofixa dwuklikiem przeskanuj system i daj log na forum


(Mateusz14b) #9

Proszę

Log: http://wklejto.pl/24816


(Michaelp128) #10

Daj log z ukośnikami.

Twój log wygląda tak:

A powinien tak:

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.


(Mateusz14b) #11

Ok.

Log: http://wklej.org/id/48218/


(Kambor4) #12

Czysto.

Usuń ręcznie folder C:**** Qoobox,

Usuń instalkę ComboFix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja

Przeskanuj tym: Dr.WEB CureIt! .

=========

K.


(Mateusz14b) #13

Log z HiJackThis: http://wklej.org/id/48294/

A Dr. Web nic nie wykrył :]

Pliki już działają internet tez w porządku :smiley:

Więc jak już wszystko Ok w log'u to dzięki za pomoc :slight_smile:

P.S Jaki polecacie antywirus ?

Aktualnie mam AntyVir Personal.

Jak są jakieś lepsze od tego to prosiłbym o nazwę.

Z góry dzięki