Windows media player 11


(Tommekx) #1

Co sadzicie o nowej wersji dosyc popularnego odtwarza plikow multimedialnych? Mnie sie wydaje ze pliki muzyczne sa lepiej odtwarzane(jakos milsze dla ucha :stuck_out_tongue: )Ale cos mi sie wydaje ze kosztem obciazenia podzespołow komputera :?


(aju) #2

To ju┼╝ jest WMP11?

We┼║ zarzu─ç linkiem bo mi si─Ö nie chce szuka─ç najlepiej wraz z opisem :lol:


(Lost World) #3

:o

To ju┼╝ jest WMP 11?

Ale ja jestem zacofany...

A z wiesz , mo┼╝e z k─ůd mo┼╝na pobra─ç..?

Czy to jest vBeta , czy stabilna...?


(Tommekx) #4

Sciaglem z p2p wiec nie znam szczegołow, no i niestety nie moge wam pomoc w znalezieniu linku.

Wrzuce wam przedsmak jak wyglada na standardowej skinie

Tu sa dane o wersji jesli komus to moze(to znaczy zrzut :lol: )


(Kurka88) #5

a moze tutaj:

http://www.softpedia.com/get/Multimedia ... r-11.shtml


(aju) #6

Znalazłem info:

http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/285 ... _11_wyciekł.aspx

Czyli jest to nadal nieoficjalna wersja


(Naja) #7

Link http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/285 ... _11_wyciekł.aspx


(Tommekx) #8

Faktycznie sposob instalacji jest bardzo skomplikowany(podczas instalcji trzeba 2 razy restartowac komputer), tak jak to jest opisane na stronie centrum.xp


(aju) #9

Tommekx a wszystko działa z kompem prawidłowo prawda?

Tak pytam dla pewno┼Ťci bo za godzink─Ö wracam na komputer i instaluje, ale wol─Ö si─Ö od razu upewni─ç :mrgreen:


(Tommekx) #10

Jakos nie ma wiekszych problemow :lol:


(aero) #11

tak :slight_smile:

Ja ju┼╝ testuje wmp 11 beta od 2 tygodni :stuck_out_tongue: na win xp

:shock: :shock: :shock:

Dziwne, ja zainstalowałem wersję wmp 11 bez żadnego restartu kompa :slight_smile:

tak prawda, wszytsko działa ok, a nawet szybciej niz w wmp10 :stuck_out_tongue:

a tu przedsmak :

wersja normalna :

wmp119cd.th.jpg

wersja zminimalizowana do paska tray wygl─ůda tak :

wmp11relase7br.th.jpg


(Myszonus) #12

A czy kto┼Ť wie jakie formaty odtwarza ?? Czy .ogg jest odtwarzane :?: :slight_smile:


(aero) #13

Nie mam poj─Öcia, czy ten format jest odtwarzany :slight_smile:

Ale z avi sobie swietnie radzi...przy próbie odtworzenia pliku avi na wmp10 użycie procka wzrastało do 100 %, a teraz 5 % zużycia procka mam :stuck_out_tongue:

Wiele błęów z wmp 10 zostało poprawionych


(Tommekx) #14

Niestety nie. Mam filmik w formacie ogg i nie jest odtwarzany


(aju) #15

Po do┼Ťc d┼éugiej instalacji (ok. 10min) bardzo zaskoczy┼é mnie interfejs.

Przyznaj─Ö i┼╝ jest ┼Ťwietny.

Pliki odtwarza por├│wnywalnie z innymi odtwarzaczami i podobnie szybko si─Ö uruchamia.

Pliki ogg dzia┼éaj─ů bez problem├│w. Je┼Ťli Wam nie id─ů pewnie musicie zainstalowa─ç kodeki. Zauwa┼╝y┼éem i┼╝ podczas odtwarzania ogg WMP uruchamia sobie hali media splitter.

Programik na pierwszyrzut oka prezentuje si─Ö bardzo dobrze... ale nie powal mnie tak aby odinstalowa─ç jetaudio.


(Tommekx) #16

Byc moze mam jakies złe kodeki.

aju jakie polecasz?


(aju) #17

Ja mam zainstalowan─ů paczk─Ö K-Lite Mega Codec Pack


(pysiu) #18

dziwne własnie pobralem oficjalna bete wersje i nie kazało mi ani razu przeładować systemu :wink:


(aju) #19

pysiu mi r├│wnie┼╝.

Zero restart├│w. Klikn─ů┼éem dwa razy na setup i dalej.

Po kilku minutach instalacja zakończona powodzeniem.

Jakie┼Ť dziwne wersje po┼Ťci─ůgali┼Ťcie :stuck_out_tongue:


(pysiu) #20

no tak to jest jak sie z t─ůd bie┼╝e :stuck_out_tongue: