Windows Mobile - problem z wysyłaniem e-maili

Witam,

Wiem, że wątek nie do końca pasuje do tej kategorii, ale nie ma bardziej odpowiedniej. Chciałbym zapytać o sprawę związaną z Windows Mobile. Posiadam telefon MDA Compact IV, posiadam dwa konta pocztowe: jedno na onecie, drugie interi. Skonfigurowałem oba prawidłowo, dokładnie tak jak na XP, jednak problem występuję z kontem na interii. W żaden sposób telefon nie chce wysłać wiadomości e-mail (Komunikat: sprawdź swoje ustawienia i spróbuj ponownie). Rzeczywiście sprawdziłem ustawienia krok po kroku i nie rozwiązałem problemu. Czy mógłby mi ktoś pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Będę czekał na propozycję.

Pozdrawiam,

Przemek.

To jest chyba błąd klienta w WM.

Sam kiedyś znajomemu próbowałem to skonfigurować, niestety bezskutecznie. NA forach czasem się przewija problem poczty Interii na WM (każdy ma z tym problem :slight_smile: ).

Jest jednak rozwiązanie. Załóż konto na Gmailu, po czym w ustawieniach (Gmaila) skonfiguruj odbieranie poczty z konta z Interii oraz włącz POP3. W kliencie poczty WM skonfiguruj konto Gmaila i viola :slight_smile:

PZDR, H

Dziękuję za odpowiedź. WM potrafi odbierać maile, z tym nie ma problemu. Jednak problem pojawia się z wysyłaniem wiadomości, a zależy mi aby maile, które wysyłam były z adresu interii. Znalazłem taką informację:

http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/ind … mtp-issues

http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/ind … e-smtp-fix

Zainstalowałem aktualizację Windows’a, która ma naprawić błąd i może rzeczywiście naprawia, jednak z konta interii dalej nie mogę wysyłać wiadomości (onet działa). Więc to jest problem interii? Nie da się tego rozwiązać? Po prostu musze wysyłać wiadmości z innego konta?

Pozdrawiam.

Dodane 11.03.2009 (Śr) 16:25

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące synchronizacji. Chciałbym wgrać kontakty. Do tego potrzebuje Outlook’a 2007. Dostałem wersje trailową, zainstalowałem jednak podczas synchronizacji kontaktów pojawia się błąd: “Nie można wykonać synchronizacji przy użyciu bieżącego profilu Outlook, ponieważ uprzednio skonfigurowany został inny profil lub używany profil jest chroniony hasłem. Uruchom program Outlook, używając odpowiedniego profilu. Kod obsługi:8503001f.”

Nie potrafię sobie poradzić z tymi dwoma sprawami. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.