Witam.Mam problem.Wyskakuje komunikat system windows nie może odnaleźć pliku C:Windows\system32./OnlineUpdate/LiveUpd.exe.Co na to poradzić. Proszę o pomoc
Jaki system? Kiedy pojawia się ten komunikat?
Przeczyść system i rejestr programem CCleaner. Wyłącz również niepotrzebne wpisy w autostarcie.
Przeskanuj system programem Malwarebytes Anti-Malware oraz Dr.WEB CureIt!.
Windows 7.Komunikat wyskakuje po załadowaniu systemu i póżniej co jakiś czas się powtarz. Czyściłem CCleanerem i Malwerbytes ale nie pomaga. Spróbuje jeszcze Dr.WEB
Czy sprawdziłeś w autostarcie?
CCleaner -> Narzędzia -> Autostart
Dr.Web też nie pomógł.
Nie posiadam płyty z windowsem tylko partycję recowery. Czy z tego też da się uruchomić procedurę naprawy systemu?
Niestety, nie.
Czy nie widzisz moich odpowiedzi?
Poraj napisał głupi poradnik i teraz w każdym temacie wkleja ten link.
Skanuje w OTL
– Dodane 08.02.2012 (Śr) 20:10 –
Logi z OTL
– Dodane 09.02.2012 (Cz) 18:01 –
Czy jest możliwość rozwiązania tego problemu?
– Dodane 09.02.2012 (Cz) 18:03 –
Nadal proszę o pomoc i z góry dziękuję!
– Dodane 11.02.2012 (So) 13:19 –
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Atis czy przeglądałeś logi???
a czy nie masz zainstalowanych przypadkiem takich narzędzi jak :
-
hamachi
-
cain
???
Ja tu widze inny problem
- przypuszczam że to skutki jakiegoś wiruasa , ale szczegółowej analizy logu , a tym bardziej udzielania porad sie nie podejmuje
u mnie wywołała tą błędną ścieżkę usługa mobile partner OUC.EXE =>wystarczyło zmienić jej uruchamianie na ręczny =>używasz MP ???
Tak używałem Mobile partner.
– Dodane 02.04.2012 (Pn) 21:32 –
Kolego xherubinek jesteś wielki.Niecałe 2 miesiące temu zrobiłem format bo nikt mi ne był w stanie pomóc i nie było innego rozwiązania.Dziś problem się powtórzył.Wszedłem na forum i jest!!!Wielkie dzięki!!!Wywaliłem mobila całkiem bo do modemu wystarczy mi zwykły Play online.Jeszcze raz dzięki!