Windows Phone 7 problem z instalacją aplikacji

Mam HTC7 Mozart z systemem Windows Phone 7. Przy próbie aktualizacji przez marketplace uzyskuję błąd “The Windows Live ID is unavailable at the moment. try again later” uzyskuję ten błąd zawsze przy próbie aktualizacji (marketplace wskazuje 5 pakietów do instalacji). Przy wejściu na stronę windowsphone.com, wybraniu aplikacji wyrzuca błąd " we can’t display this page at the moment…error cannot find server or DNS error".

 

Jak na tym WP instalować aplikacje? Na Androidzie było jakoś łatwiej, a tutaj nic nie można zmienić.

 

Łącze się z Internetem przez 3G.

A może wcale nie masz dostępu do Internetu na tym telefonie? Inne strony poza windowsphone.com działają?

Mam połączenie z siecią 3G. Wszystkie strony się ładują, windowsphone.com także, błąd pojawia się dopiero po wybraniu jakiejś aplikacji z tej strony.

Spróbuj jeszcze: ustawić poprawną datę i godzinę na telefonie; sprawdzić, czy na komputerze możesz się zalogować na to samo konto, co na telefonie; zrestartować telefon; ponownie wpisać hasło do konta w Settings -> email and accounts.

 

Nie ma żadnego numerku błędu przy komunikacie (postaci 800cośtam?).

Telefon ma 5 kont email. W tym jedno w live.com i jedno w hotmail.de. NIe wyrzuca żadnych błędów logowania. Jak ustawić, które konto ma być wykorzystywane do pobierania aplikacji?

 

PS: telefon pochodzi z UK, miał wcześniej simlock na brytyjskie Orange.

Do pobierania aplikacji będzie wykorzystane zawsze pierwsze konto Windows Live z którym został skonfigurowany (na samym początku, albo pierwsze dodane). Nie wiem jak sprawdzić które to jest, możliwe, że pierwsze na liście - u mnie standardowo ma ono nazwę “Windows Live” po prostu. Nie da się tego zmienić inaczej niż przez przywrócenie ustawień fabrycznych. Aby przywrócić ustawienia fabryczne wchodzisz w settings -> about -> reset your phone.

 

Fakt pochodzenia telefonu z innego kraju nie powinien wpływać na jego działanie, ja mam jeden z USA i jeden z Niemiec.

Faktycznie jest takie konto. Nie da się go skasować ani edytować loginu do maila czyli w sumie mogę z nim zmienić jedynie hasło. Telefonu nie mogę zrestartować ze względu na dane i nie ma możliwości zgrania tych zdjęć na PC. Nie da się również skasować/edytować tego konta czyli na dobrą sprawę nie da się nic zrobić. W przypadku Xbox Live pojawiają się komplikacje gdy się ma konto zarejestrowane na inny kraj niż się przebywa. Część gier nie da się pobrać czy uruchomić, stąd napisałem że telefon jest z UK i konto Windows Live było tworzone tam.

Tak nie do końca z lokalizacją konta - da się zmienić w telefonie ustawienie lokalizacji (ale nie pamiętam które to jest - chyba “system locale”) na pasujące do lokalizacji konta i będzie działać pobieranie aplikacji, nawet jak się jest fizycznie poza tym regionem. Możliwa jest też zmiana lokalizacji samego konta Live - gdzieś na xbox.com można wymusić migrację do innego regionu.