WINDOWS VISTA Nie można odnaleźć profilu użytkownika!?

Witam

Mam wielką prośbę bo zainstalowałem na swoim sprzęcie HP Pavilion dv6880ew czyli seria 6000 Windowsa XP (oryginalnie był Win Vista). I przez albo mój błąd albo przy okazji się wykasował profil mojego standardowego użytkownika czyli “HP” na Win Vista. I teraz mam problem bo system nie jest w stanie załadować użytkownika.

I tutaj moja prośba albo proszę o jakieś rozwiązanie do tego problemu, dlaczego nie mam profilu użytkownika w C://Users !?

Albo druga prośba o płytki z RECOVERY. bo tych zapomniałem zrobić.

Pozdrawiam

Kamil

To Masz zainstalowaną obecnie Vistę czy XP bo już zgłupiałem :slight_smile:

Jak skasowałeś to musisz zrobić nowy profil lub przywrócić jakimiś programami do przywracania skasowanych plików (poczytaj na forum bo są tu podane takie programy)

Napisz dokładniej, bo nic nierozumiem.

Nazwij temat konkretnie, po co to bezsensowne Problem, i popraw błędy. Temat przenoszę.

Na partycji C mam Viste a na D mam XP :wink:

Ja sam nie skasowałem. Poprostu po instalacji XP, i skorzystaniu z Vista Boot Pro, odpaliłem Viste i “nie można załadować profilu użytkownika”

Mam prośbę coby ktoś wrzucił mi na jakiś serwer, kopie płytek z partycją recovery, bo tych zapomniałem zrobić :confused:

W trybie awaryjnym wchodzisz na konto admina, tworzysz nowego użyszkodnika :lol: , logujesz się na stworzone wcześniej konto i ewentualnie kopiujesz dane ze starego (być może uszkodzonego) profilu do nowej lokalizacji, a później imprtujesz (podmieniasz obecny).

Nie licz na to.

Jak to zrobić ??

Uruchamiasz kompa i wciskasz F8 i wybierasz tryb awaryjny.

Nie da rady utworzyć nowego konta w trybie awaryjnym.

Jak naciskam: “Zarządzaj innym kontem” to się nic nie dzieje :confused: bo już to wcześniej próbowałem.

Start -> Uruchom -> control userpasswords2

…i dodaj nowego użytkownika

stworzenie nowego użytkownika powiodła się wielkie dzięki, ale jest problem dalej.

mianowicie po wybraniu nowo założonego użytkownika wyskakuje komunikat:

"Logowanie usługi Usługa profilów użytkowników nie powiodło się.

Nie można załadować profilu użytkownika. "

można coś z tym zrobić ? bo ja pomysłów nie mam :confused:

Zapewne masz wyłączoną usługę odpowiedzialną za to.

Start -> Uruchom -> services.msc

Odszukaj usługę o nazwie “Usługa profilów użytkowników” i przestaw ją na tryb uruchamiania automatycznego.

mam ten sam problem identyczny i wchodze na services.msc a tam pisze że tryb uruchamiania jest automatyczny co mam robić

Tryb awaryjny nie działa ?? Próbowałeś już utworzyć nowe konto i zalogować się na nie ??

u mnie jest dalej to samo, tryb awaryjny wchodzi tylko że jak już się zaloguje, to wyświetla się dymek i jest napisane że profil nie mógł być załadowany czy coś podobnego. Ta usługa jest włączona na automatyczną… także już nie wiem co jest, bo ten sam profil ładuje się w awaryjnym wyświetlając jednocześnie że nie może być zaladowany prawidłowo, a jak włączam normalnie system to użytkownika nie da się zalogować…

Na nowo utworzone konto również nie mogę się zalogować.

Nie chce mi się wierzyć, że nie można utworzyć nowego konta :slight_smile: .

Tworzenie nowego konta:

Start -> Uruchom -> control userpasswords2

W otwartym oknie klikasz “Dodaj”, wpisujesz nazwę nowego usera, a następnie hasło.

Zrestartuj komputer, po czym zaloguj się na wcześniej utworzone konto.

Przenoszenie danych ze starego do nowego profilu - http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=19090

Reszta materiałów

http://support.microsoft.com/kb/812339

http://www.experts-exchange.com/Operati … 07901.html

Jeżeli to zawiedzie to spod płytki live linuksa lub środowiska WinPE (płytka instalacyjna Visty) spróbuj odszukać plik NTUSER.DAT i zmienić jego nazwę na NTUSER.BAK (plik ma atrybuty systemowy oraz ukryty).

XP - C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\ntuser.dat

Vista - C\Users\Nazwa_usera\ntuser.dat

np. za pomocą dosowych komend będzie wyglądało to tak:

ren NTUSER.datNTUSER.bak

Po tej operacji zaloguj się na swoje konto, plik ntuser.dat powinien zostać odtworzony.

Witam, odświeżam temat gdyż mam taki sam problem a próbowałem już wszystkiego co zostało wspominane w tym wątku.

Ogólnie problem jest dość dziwny gdyż:

-na konto standardowe mogę się zalogować bez problemu

-na jakiekolwiek administracyjne już nie (nawet jak utworze nowe konto to nie mogę się na nie zalogować), wyskakuje komunikat "Logowanie usługi Usługa profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika. "

-w trybie awaryjnym mogę się zalogować na admina ale wyskakuje komunikat iż profil nie może zostać załadowany prawidłowo.

-nie mogę wykonywać niektórych operacji w kontach uzytkownika (np, gdy klikam na “Zmień typ swojego konta” bądź “zarządzaj innym kontem” nic się nie dzieje, nie wyskakuje żadne okno ani błąd)

-zmiany mogę wykonywać jedynie po wpisaniu polecenia -controll userpasswords2

Ktoś ma jakiś pomysł jak naprawić konta administracyjne? Oczywiście inne niż te już wymienione.

Z góry dziękuje za pomoc.