Monczkin
(Monczkin)
19 Grudzień 2007 16:02
#1
Witam.
Chciałem sprawdzić czy mój komputer spełnia wymagania odnośnie Visty.
Niestety, zarówno w wersji pll jak i eng, po pewnym czasie skanowania wyskakuje info.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i ewentualnie ma rozwiązanie?
Doda oczywiście, że moje połączenie z netem jest jak najbardziej w porządku, no i oczywiście zastosowałem się do porad w komunikacie
chaker.zbw
(Chaker Osiedlowy)
19 Grudzień 2007 16:06
#2
Zobacz ustawienia firewalla, jeżeli używasz Windowsowego, to wchodzisz do Panelu sterowania -> Zapora systemu Windows Tam dodaj program do zakładki Wyjątki.
Zobacz też to:
http://blogs.msdn.com/mthree/archive/20 … -this.aspx
Monczkin
(Monczkin)
19 Grudzień 2007 17:26
#3
chaker.zbw , nie używam systemowego firewalla, mam G Data IS. Tam wszystko jest w porządku
Zerknę na linka.
Niestety, nic z tego. eh…
ProAgent
(ProAgent)
19 Grudzień 2007 17:29
#4
Ja tak miałem jak neta nie miałem,później był i było OK.
Sprawdź,wyłącz “ogniomurkę” i AV.
Monczkin
(Monczkin)
19 Grudzień 2007 17:44
#5
ProAgent , zapewniam, że firewall czy cokolwiek innego jest skonfigurowane prawidłowo. Dodam też, że przy wyłączonej zaporze również ten sam efekt. Dlatego pytam na forum, bo skończyły mi się pomysły
ProAgent
(ProAgent)
19 Grudzień 2007 20:58
#6
Przeinstalowałeś ?Usuń wpisy i jeszcze raz zainstaluj.
PascalHP
(Supinski Aleksander)
19 Grudzień 2007 21:02
#7
Też tak miałem, później jakiś czas później miałem formata i jak zrobiłem ponownie advisora w nowszej wersji to już było spoko