Windows XP Bluescreen


(Kilof64) #1

Witam mój problem jest taki że od 4 dni gdy właczam komputer to przez jakis czas (5-40min) jest spokój ale potem komputer zacina sie i wyswietla sie bluescreen użyłem BlueScreenView na folder mini dump i wyszło mi 15 błedów poniżej raporty

Prosze o pomoc.

 

Mini041715-13.dmp.txt

Mini041715-01.dmp.txt

Mini041715-02.dmp.txt

Mini041715-03.txt

Mini041715-07.dmp.txt

Mini041715-08.txt

Mini041715-09.dmp.txt

Mini041715-10.dmp.txt

Mini041715-11.dmp.txt

Mini041715-12.dmp.txt

Mini041715-15.dmp.txt

Mini041715-14.dmp.txt


(adam9870) #2

Spróbuj przeinstalować sterowniki do Realtek® High Definition Audio Function Driver oraz do chipsetu płyty głównej.

Sterowniki przeinstaluj na nowsze / starsze / w identycznej wersji, w której są teraz.

Jeżeli masz możliwość, zmień kabel SATA łączący płytę główną i dysk twardy.

 

  • Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)?
  • Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy? 
  • Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie?
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • Czy w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku? Aby uruchomić system w trybie awaryjnym, uruchom komputer i naciskaj na klawiaturze F5 i / lub F8 do czasu ujrzenia następującego ekranu, a następnie - korzystając ze strzałek “góra”, "dół’ na klawiaturze, wybierz z listy “Tryb awaryjny” i naciśnij Enter
  • Pobierz Memtest86, rozpakuj aby uzyskać plik ISO, nagraj plik ISO jako obraz na płytę (np. używając Active ISO Burner), a następnie uruchom komputer z tej płyty i poczekaj aż Memtest sprawdzi pamięć. Najlepiej po zakończeniu skanowania wykonaj zdjęcie i przedstaw na forum.
  • Pobierz i uruchom HWiNFO, kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum
  • Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s.
  • Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop  jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało?

(wieszak) #3
  1. KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLE

  2. BAD_POOL_HEADER

  3. UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP

  4. DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL

  5. DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

  6. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

 

http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-windows-kody-bsod-a11.htm

 

  1. PFN_LIST_CORRUPT

https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/291806/pl

 

Oczywiście zrób to co podpowiada ci Adam ale nie zaszkodzi trochę poczytać :slight_smile: