Windows xp nie wykrywa dysku twardego dlaczego?


(Rad1986) #1

witam serdecznie mam problem próbuje zainstalować win xp na laptopie toshiba a200-1my po włożeniu plyty z xp i odpaleniu kompa po chwili wyskakuje komunikat ze nie nie mozna kotynulowac instalacji poniewaz nie wykryto ani nie zainstalowanio zadnych dyskow dlaczego tak jest??????

Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. a bym zapomniał bo to moze byc ważne teraz jest zainstalowana vista..


(Piecia110) #2

jesli masz taki bład to masz dysk sata a xp nie obsługuje saty w biosie sobie przestaw na ata i ci pojdzie to tyle chyba ze chcesz szukac sterów do tego dysku wybor nalezy do ciebie


(Irekxara) #3

dysk twardy SATA :clever:

potrzebne sterowniki :slight_smile:


(Zerka95) #4

Ale przeciez instalator windows laduje sterowniki ...... Ale moze sprawdz na plycie glownej moze masz zle podlazcane powinno byc chyba na sata II


(JNJN) #5

viewtopic.php?t=181445&highlight=instalacja+systemu+laptopie+dyskiem+sata

viewtopic.php?t=177990&highlight=instalacja+systemu+laptopie+dyskiem+sata


(Rad1986) #6

Serial ata 5400 RPM ja mam taki dysk wiec to chyba jest taki jaki xp powinien czytac???

podloczenie powino byc w pozadku przeciesz vista czyta normalnie dyk.


(Ninja25) #7

Wejdź na stronę producenta Twojego laptopa ściąg sterownik do dysku twardego z rozszerzeniem INF,następnie skopiuj cała zawartość płytki z windowsem do katalogu jakiegoś.Przy pomocy programu nLite zintegruj sterownik z windowsem. Program jest po polsku więc poradzisz sobie bez problemu.

Pozdrawiam


(Rad1986) #8

o dzieki zaraz sprubuje tak zrobic ..


(Ninja25) #9

Nie ma problemu windows nie ma napewno sterownika do Twojego dysku Twardego w laptopie też miałem to samo więc to napewno to :wink:


(Rad1986) #10

znalazlem juz sterownik do twardego pod xp mam nadzieje ze to ten:) teraz spróbuje zintegrowac sterownik z instalatorem windowsem.