Windows XP SP3, proble z zainstalowaniem sterownika dzwieku


(Dzina78) #1

Witam.

Mój problem wygląda tak: Zainstalowałem system XP SP3 wszystko szło ok do chwili jak chciałem zainstalować sterownik Realtek HD audio do karty dzwiękowej. Jest to zintegrowana karta na płycie Gigabyte, i wymaga ona XP z SP1/SP2. Wiedziałem o tym przed formatem ale byłem przekonany ze na dodatku SP3 sterownik poleci.... niestety nie...

I takie jest moje pytanie... czy da się z tym coś zrobić bez wgrywania windy z SP1/2 bo niestety posiadam tylko ta z SP3?

Z góry dzieki :slight_smile:


(Chad2) #2

Ściągnij najnowszą wersje sterowników:

http://www.realtek.com.tw/downloads/dow ... Down=false

Wybierz :

Windows 2000, Windows XP/2003(32/64 bits) Driver only (ZIP file)

lub

Windows 2000, Windows XP/2003(32/64 bits) Driver only (Executable file)


(Dzina78) #3

Tak to już wiem... znalazłem cos takiego

No więc gdyby nie Twoje słowo "DEZAKTYWACJA" { wyłącz i wtedy odinstaluj } chyba nigdy bym do tego nie doszedł :PPP Dzięki Wielkie Ziom !

P.S Należy wyłączyć "Realtek High Definition Audio", następnie odinstalować i ponownie zainstalować najnowszy sterownik Realtek.

Niby proste ale u mnie nawet po wyłaczeniu karty dalej nie moge odinstalowac starego sterownika bo wyskakuje monit :Nie mozna odinstalowac tego urzadzenia ponieważ może byc niezbedne przy uruchamianiu systemu. czy jakos tak

-- Dodane 16.09.2009 (Śr) 12:19 --

Udało mi się nareszcie... poprostu zrobiłem ponownie formata i odrazu zainstalowałem podane przez ciebie stery

Thx pozdrawiam