Mam WinFast 2000 XP Expert i XP Pro. Teoretycznie podlaczony jest ok niestety nie potrafie obejrzec filmu z video. Rozne kombinacje kodekow nic nie daly. Pojawil sie obraz przy Gordian.Knot.Codec.Pack 1.6 ale byl czarno-bialy i nie bylo glosu. Czy komus to ustrojstwo dziala i moze cos zasugerowac? z gory wielkie dzieki
zainstaluj AviCodec a on pokaże ci których kodeków brakuje
Wielkie dzięki to pewnie sie pozniej przyda, ale w tym momencie nie zupełnie o to chodziło. Chyba nie napisałam tego wystarczająco jasno. Musze zgrać kasetę video na dysk niestety nie mam obrazu w WinFast PVR. VirtualDub tez nie działa wygląda na to że nie widzi karty.
według mnie źródło problemu nie tkwi w kodekach (lub ich braku).
nie napisałaś czy w ogóle odbierasz sygnał z telewizora na komputerze. jeśli nie, to wina leży albo w niewłaściwej instalacji oprogramowania, albo złego podłączenia.
jeśli odbierasz sygnał z telewizora (dobrej jakości) to spróbuj połączyć wideo z kartą telewizyjną przy użyciu zwykłego kabla antenowego - nie chincha ani s-video. po podłączeniu puść wideo i poszukaj kanału, tak jak robi się to w przypadku szukania stacji telewizyjnych. powinno zadziałać.
ewentulanie spróbuj zmienić źródło sygnału (o ile tego jeszcze nie robiłaś).
Sygnał telewizora odbieram bez problemu obraz i dzwiek sa ok. Podlaczylam to zwyklym kablem antenowym i znalazlam kanal jest dzwięk ale obraz niestety tytko czarno-bialy Masz moze jeszcze jakis pomysl dlaczego tak jest?.
dziwne. problem z czarno-białym obrazem wynika z niezgodności systemów (tak myślę) sprawdź czy wideo działa w systemie PAL. jeśli masz możliwość zmiany systemu w magnetowidzie to spróbuj różnych ustawień.
spróbuj podłączyć wideo do karty telewizyjnej przy użyciu chincha. w ustawieniach WinFast PVR jako źródło sygnału wybierz S-Video a w konfiguracji zmień “Video stadard” (w środkowej zakładce). do wyboru są trzy opcje: pal, secam i ntsc. przetestuj je po kolei. jeśli to nie zadziała zmień źródło sygnału na CVBS i sprawdź trzy systemy przy tym źródle.
jeśli to nie pomoże to spróbuj reinstalować oprogramowanie.
na razie nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Wielkie dzieki za pomoc