Wirtualny dysk online

Witam.

Drodzy forumowicze poszukuję dobrego i darmowego wirtualnego dysku (coś jak SkyDrive) gdzie będą mogły mieć do niego dostęp (przez login i hasło) wszystkie osoby które będą chciały na nim coś przechować wraz z podzieleniem się z tym z innymi użytkownikami tego dysku. Chciałbym żeby mieli możliwość zastrzeżenia danego katalogu/pliku hasłem lub blokadą przed usunięciem go przez innego (wścibskiego) użytkownika na którego mogą nie mieć wpływu. Nie wiem właśnie czy nadaje się dobrze do tego SkyDrive bo nie znam się zbytnio ale szukam właśnie takiego ala publicznego dysku wirtualnego z nielimitowanym dostępem/pobieraniem plików i ich udostępnianiem. No i liczy się także pojemność (SkyDriver 25GB). Znacie coś może bo nie wiem gdzie szukać?

Nie wiem czy t o jeszcze jest ale kiedyś było coś takiego jak DropBox.

a oto dwa przykłady

www.eyeos.info

g.ho.st

Dzięki bardzo! :slight_smile:

humyo.com

cba.pl

A zna ktoś coś takiego że każdy miałby swój unikatowy login i hasło na taki dysk i wtedy nikt nie musiałby się martwić tym że coś zostanie usunięte?

Na humyo każdy rejestruje się na ten dysk po wysłaniu linka na maila. I ma np dostęp do folderu/rzeczy, który(ą) chciałeś mu udostępnić. To zależy tylko od Ciebie.

Tylko czy ta opcja na humyo.com nie jest przypadkiem płatna?

Mam pytanie ,czy ten dysk internetowy jest stały czy jest na okres ważności?

Jeżeli ściągasz jeden plik naraz to nie. Udostępnianie nie jest płatne. Możesz również bez ściągania np obejrzeć film w przeglądarce.

Raczej nie, masz ograniczenie jedynie w ściąganiu kilku plików naraz.