Wirus przez gg-simpler


(Kukusia) #1

tak otworzyłam to przypadkiem wrrrr

wklejam loga zanim zaczełam coś naprawiać :wink:

cytat:

analizując wasze rady dla innych postanowiłam się pobawić i po moich naprawach log wyglada tak:

cytat:

PROBLEM W TYM, ŻE NIE MAM JAKBY INTERNETU-NIE ŁĄCZY NA SKYPE,GG,DC++,STRONY SIĘ NIE OTWIERAJĄ...

CO MYŚLICIE O TYM??

podrawiam


(Bbieniol) #2

W trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu usuwasz (wpisy Hijackiem, pliki/foldery na czerwono ręcznie z dysku):

Po zabiegach nowy log z Hijacka + log z Silent Runners


(Kukusia) #3

oki zrobione,

wklejam loga:

cytat:

trochę to zajeło-bo przekładałam dyskietke z laptopa do kompa i z powrotem...

zaraz podłącze neta do kompa i spr czy działa-tym czasem proszę o opinie co teraz myślicie o tym??


(Joan Sunshine) #4

Teraz jest czysto ale miał być jeszcze log z Silenta :wink:


(Kukusia) #5

nie zrobiłam loga z silenta,bo nie chce mi się pobrac silent na dyskietkę...nie wiem dlaczego, a na kompie nie mam go,więc nie mam jak...:expressionless:

przełączyłam kabel od internetu do nieszczęsnego koma i nadal nie mam neta-czyli nie działa ani skype,ani gg,ani strony w explorerze i firefoxie,ani dc++ -no nic co z netem nie łączy....

dodam,że jak dostałam tego wirusa to od razu się zorientowałam i szukałam pomocy-najpierw wśród znajomych i wtedy wszystko oprócz gg i stron w explorerze działało.

doradzili mi zmienić antywirusa więc odinstalowałam avasta i zainstalowałam NOD 32, a także ściągnełam firefoxa-bo podobno lepszy od explorera...

zrestartowałam,uruchomiłam w trybie awaryjnym-miałam zamiar pozbyć się wirusa, ale od tamtej pory nie dzialają strony ani w explorerze ani w nowo zainstalowanym firefoxie,ani nic co z netem...

co na to poradzić???? ehhh nie czaje tego, a tu tyle mądrych glów...


(Mariuszprzybycien) #6

moze ten NOD32 blokuje polaczenie z netem proponuje wrocic do avasta


(Kukusia) #7

czyli radzisz odinstalować tego Noda...

no spróbuję...:slight_smile:

oby pomogło

zaraz dam znać.


(Joan Sunshine) #8

NOD jest dużo lepszy od Avasta i to nie on powoduje problem. :slight_smile:

Pozbądź się najpierw pozostałości po AVK.

Wchodzisz w Start --> uruchom --> services.msc --> zatrzymaj i wyłącz usługi AVK Service, Strażnik AVK

Otwórz hijackthis --> open misc tools section --> delete a NT service --> wpisz AVKService, AVKWCtl i ok

Potem te wpisy zafixuj w HJT:

Przeczyść rejestr – użyj do tego jv16 PowerTools 2006 1.5.2.344. :slight_smile:

I zainstaluj koniecznie SP2.


(Kukusia) #9

jesteście super:)

nie mogę pobrać tego programu bo jest za duzy-tzn nie mieści mi sie na dyskietce...a pen drive nie mam, nie będę budzię sąsiada, wiec chyba musze przełożyć naprawy do jutra...:frowning:

a wiecie co mi przyszło teraz do głowy...

a może administrator sieci mnie odłączył-za tego wirusa własnie.....

jak to sprawdzić??


(Monczkin) #10

nula_nulska proszę objąć znacznikami logi i poprawić błędy - na forum używamy polskiej pisowni. Inaczej temat zostanie usunięty.


(Kukusia) #11

witam,

chciałam wkleić loga, żeby mieć pewność, że już wszystko u mnie ok;)

a okazało się, że wczoraj dzięki Wam pozbyłam sie tego świństwa, ale miałam bana od administratora sieci :wink:


(Gutek) #12

czysto już jest :slight_smile:


(Kukusia) #13

to jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję,

a przy okazji choć wiem, że troszkę nie na temat...

ale ostatnio nie wylogowałam się z tego forum to potem na drugi dzień nie mogłam otworzyć w ogole strony forum....

to dlatego, że się ie wylogowałam i wyłączyłam kompa??

pozdrawiam


(adam9870) #14

Kiedy wchodziłeś na forum, że nie mogłeś otworzyć w ogóle strony? Może w tzw. godzinach szczytu kiedy forum jest odwiedzane przez wielu użytkowników i forum zwalnia i niekiedy nie można dostać się na forum.

Możesz poczytać ostatnie strony w tym temacie:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=77073


(Kukusia) #15

nie właśnie nie sądzę, żeby to była taka przyczyna...

dzisiaj mam tak samo ze stroną http://www.atopowe-zapalenie.pl

a wczoraj o 2 w nocy byłam na tej stronce i się logowałam tam i potem nie wylogowałam tak samo.... i dzisiaj nie chce mi wejść na nią

taki komunikat jest:

o co to może chodzić???