Przemek80
(Kudlicki)
21 Kwiecień 2012 17:56
#1
Witam
na komputerze zaionstalował sie jakis złosliwy wirus Security Shield. Blokuje wszystko, nawet strony internetowe. W programach tego wirusa nie widac. Proszę o pomoc, jak się tego pozbyć.
aha, ten post piszę z innego komputera, bo na tamtym, gdzie jest ten wirus byłoby to niemozliwe.
pozdrawiam
Atis
(Atis)
21 Kwiecień 2012 18:02
#2
Uruchom system w trybie awaryjnym i spróbuj utworzyć logi z OTL.
Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.
analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741
Przemek80
(Kudlicki)
21 Kwiecień 2012 18:08
#3
tak zrobiłem, ale w trybie awaryjnym nie chodzi internet, więc nie mam jak pobrac OTL
– Dodane 21.04.2012 (So) 19:17 –
pobralem z innego kompa OTL, przeniosłem go na pendrive do komputera z wirusem i teraz właśnie skanuję
Atis
(Atis)
21 Kwiecień 2012 18:18
#4
Spróbuj awaryjny z obsługą sieci.
Jeżeli masz pendrive to zapisz OTL na tym nośniku i później uruchom na drugim komputerze.
Przemek80
(Kudlicki)
21 Kwiecień 2012 18:30
#5
Atis
(Atis)
21 Kwiecień 2012 18:35
#6
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
:OTL
O4 - HKCU..\RunOnce: [kdceypunwh] C:\Users\Przemilenka\AppData\Local\kdceypunwh.exe ()
:Commands
[emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.
Przemek80
(Kudlicki)
21 Kwiecień 2012 18:59
#7
wklejam raport z usuwania: http://wklej.to/LSPG9
i logi z nowego skanu: http://wklej.to/V8aTh
Atis
(Atis)
21 Kwiecień 2012 19:04
#8
Nie napisałeś czy problem nadal występuje, bo w logu nie widzę nic szkodliwego.
Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.
Usuń stare punkty przywracania.
Aby usunąć wszystkie punkty przywracania:
http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … tore-point
Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date
Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.
Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.
http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html
Przemek80
(Kudlicki)
21 Kwiecień 2012 19:12
#9
juz po restarcie czyli przed drugim skanowaniem OTL problem na komputerze ustapił
bardzo dziękuję za błyskawiczną i skuteczną pomoc, dalej postąpię zgodnie z podanymi wskazówkami
dziękuję i pozdrawiam
Przemek