Witam. Wczoraj pojawił się poważny problem. Po zalogowaniu się do ipko podczas sprawdzania historii rachunku numery moich kont zmieniają się na taki 36 1160 2202 0000 0002 6260 6413. Proszę o pomoc.
PS. Komputer i system całkiem nowe, trzydniowe.
Witam. Wczoraj pojawił się poważny problem. Po zalogowaniu się do ipko podczas sprawdzania historii rachunku numery moich kont zmieniają się na taki 36 1160 2202 0000 0002 6260 6413. Proszę o pomoc.
PS. Komputer i system całkiem nowe, trzydniowe.
801 302 302
+48 81 535 65 65
To są właściwe numery pod które należy zgłosić takowy problem.
Co to da? Trzeba to usunąć z komputera. Próbowałem za pomocą ESET i Malwarebytes Anti-Malware. Nic nie znalazło…
Bardzo podobny problem został opisany w tym temacie. Obyło się bez interwencji w banku. http://forum.dobreprogramy.pl/wirus-zmieniaj%C4%85cy-numery-konta-bankowego-t479715/
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
(Microsoft® Corporation) C:\ProgramData\wmc.exe
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
S3 MBfilt; system32\drivers\MBfilt64.sys [X]
S3 MSICDSetup; \??\F:\CDriver64.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\F:\NTIOLib_X64.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\.windows.sys
C:\ProgramData\wmc.exe
Task: {7EAEC1CF-4274-48E9-978B-5696D7A82C83} - System32\Tasks\SYSTEM => C:\ProgramData\wmc.exe [2014-08-13] (Microsoft® Corporation)
CMD: del /f /s /q %TEMP%\*.*
Reboot:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Skasuj folder C:\FRST
Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.
Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Odinstaluj Java 7 Update 45.
Zainstaluj Java 7 Update 67, Service Pack 1 x64 (903.2 MB), Internet Explorer 11
Ok, zrobione. TFC usunął ponad 500mb danych a MAM wykrył jeden plik i umieścił go w kwarantannie. Czy to załatwia sprawę?
Chyba Ty powinieneś wiedzieć czy problem został rozwiązany.
Nie sprecyzowałem pytania. Objawy zniknęły ale nie byłem pewien, czy to już w pełni wszystko naprawia. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i pomoc. Czy masz jakieś rady jak uniknąć takiego problemu w przyszłości?