nowacja
(Wioletta Nowacka)
24 Maj 2009 14:44
#1
Witam
mam zainstalowanego avasta, któremu przestały pokazywać się ikony. Sprawdzałam na forum takie wątki ale nie znalazłam rozwiazania. Nowa instalacja nie pomogła. Przeskanowałam komputer za pomocą Malwarebytes Anti-Malware i usunęłam wirusy. Wówczas na chwilę pojawiły się po restarcie ikony. Niestety znowu ich nie ma, osłona rezydentalna jest po włączeniu komputera nieczynna. Chciałam wkleic loga z Hijack This ale program ten nie chce się uruchomić.
Proszę o pomoc
Pobierz Combofix stąd http://rapidshare.com/files/233558155/123.com.exe.html nazwa specjalnie zmieniona Uruchom przeskanuj system i daj log na forum
Podaj także na forum log z Malwarebytes
Logi wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj tylko linka
nowacja
(Wioletta Nowacka)
24 Maj 2009 15:12
#3
Log z Malwarebytes:
http://www.wklejto.pl/34289
– Dodane 24.05.2009 (N) 17:15 –
nie wiem gdzie znależć Combofix na tej podanej stronie???,
już wczesniej chciałam loga z Combofix ale wyswietlał się wciąż komunikat, że avast jest aktywny???
– Dodane 24.05.2009 (N) 17:15 –
nie wiem gdzie znależć Combofix na tej podanej stronie???,
już wczesniej chciałam loga z Combofix ale wyswietlał się wciąż komunikat, że avast jest aktywny???
Klikasz na Free user odczekujesz chyba 30 sekund i powinno się zacząć ściąganie
Zignoruj ten komunikat i uruchom program.
nowacja
(Wioletta Nowacka)
24 Maj 2009 16:16
#5
Odinstalowałam avasta, uruchomilam Combofix - oto log: http://www.wklejto.pl/34292
i teraz zainstalowałam na nowo avasta. Jak na razie ikony się pojawiły ale nie wiem na jak długo. Proszę spojrzeć na logi, czy wszystko juz będzie w porządku?
Pobierz The Avenger zaznacz poniższy tekst
kopiujesz - klikasz na Paste Script from Clipboard - Execute - Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu skasuj z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt
Instrukcja obsługi programu http://cybertrash.pl/images/tata/Avenger/Avenger.html
Następnie pobierz OTMoveIt instrukcja i program tutaj http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry339344 Uruchom program użyj opcji CleanUp
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!
nowacja
(Wioletta Nowacka)
25 Maj 2009 20:01
#7
Niestety ikon avasta znów nie ma.
Raport Avenger: http://www.wklejto.pl/34378
Raport Kaspresky: http://www.wklejto.pl/34377
jak najszybciej i skutecznie usunąć te wirusy?
– Dodane 25.05.2009 (Pn) 23:00 –
Wirusy chyba usunęłam, zainstalowałam na nowo avasta i nadal nie ma ikon i osłona wyłączona.
Proszę o radę.
– Dodane 26.05.2009 (Wt) 8:35 –
Raport z avasta: http://www.wklejto.pl/34399
Ikon nadal nie ma…
– Dodane 26.05.2009 (Wt) 9:08 –
To jeszce raz ja.
Aby uruchomić ComboFix, usunęłam avasta bo wciąż pojawiał się komunikat o tym, że ochrona jest włączona. Po usunięciu avasta i utworzeniu loga z Combo( coś tam zostało usunięte), zainstalowałam na nowo avasta i pojawiły się ikony. Niby wszystko jest OK ale obawiam się, że gdy na nowo uruchomię komputer to może ikon znowu nie być. Tak już było (czytaj wyżej).
W załączeniu log:http://www.wklejto.pl/34401
Jeszcze chyba nie wszystko jest usunięte. Przeskanuj proszę obszar Mój komputer Kaspperskim, nie tylko obszary krytyczne
Ewentualnie wykonaj pełne skanowanie DrWebCureIt link do programu w poście powyżej
Ale wcześniej pobierz The Avenger zaznacz poniższy tekst
kopiujesz - klikasz na Paste Script from Clipboard - Execute - Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu skasuj z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt
Instrukcja obsługi programu http://cybertrash.pl/images/tata/Avenger/Avenger.html
nowacja
(Wioletta Nowacka)
26 Maj 2009 08:22
#9
raport z Avenger; http://www.wklejto.pl/34403
– Dodane 26.05.2009 (Wt) 12:46 –
Przeskanowałam komputer Dr.WEB Curelt
usunęłam: http://www.wklejto.pl/34409
Pobierz OTMoveIt instrukcja i program tutaj http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry339344 Uruchom program użyj opcji CleanUp
Czy nadal są jakieś problemy?
nowacja
(Wioletta Nowacka)
26 Maj 2009 17:53
#11
Zrobione, już wszystko w porządku! Serdecznie dziękuję