Witam, od kilku dni na komputerze mam wiele wirusów. Posiadam antywirusa NORTON 360 który nie daje sobie z tym rady, ponieważ komputer ciągle się zawiesza i napisane jest że jest przeciążony dysk, Próbowałem programem Malwarebytes Anti-Malware. kilka wirusów usunąłem ale pełny skan jest niemożliwy ponieważ komputer się zawiesza.
W panelu sterowania odinstaluj Browser Tab Search by Ask for Firefox.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Twoje problemy nie mają związku z wirusami.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=101&systemid=488&v=a12834-374&apn_uid=4126836305424054&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKLM-x32 - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=101&systemid=488&v=a12834-374&apn_uid=4126836305424054&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=101&systemid=488&v=a12834-374&apn_uid=4126836305424054&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\D:\NTIOLib_X64.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\Dom\AppData\Local\Temp\*.exe
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Skasuj folder C:\FRST
Wszystko zrobiłem zgodnie z poleceniami, a komputer nadal się zawiesza.