Wirusy powodujące spowolnienie internetu

Witam,

od około trzech dni mam problem z bardzo spowolnionym internetem. Wiem, że ten problem nie pochodzi od dostawcy internetu, ponieważ inne komputery korzystające z tego samego połączenia (przez router) działają jak należy. Nie jest to też wina zawalonego dysku, ponieważ wszystkie programy i gry działają dobrze, nie ma żadnych problemów. Sam system też włącza się poprawnie, nie muszę na nic dłużej czekać niż zwykle. Skanowałem komputer Avastem i Malwarebytes Anti-Malware, którego ktoś polecał. Znalazłem dwa wirusy i usunąłem je. Skanowałem ponownie i wirusów już nie znajdowało, ale problem z wolnym internetem pozostał. Skorzystałem też z CCleaner, ale to, że usunąłem nim niepotrzebne pliki nic nie dało, ponieważ jak już napisałem, ten problem nie wynika z zawalonego dysku. Ściągnąłem i zainstalowałem także ZoneAlarm, ponieważ ktoś go polecił jako firewalla, ale też nie pomaga. Oczywiście podejrzewam w dalszym ciągu wirusy. Zamieszczam logi z OTL zgodnie z zasadami forum:

Log Extras

Log OTL

Mógłby mi ktoś pomóc?

Nie widać infekcji.

Podejrzany jest program Avast lub ZoneAlarm, bo wymienione programy mogą wpływać na połączenie sieciowe.

ZoneAlarm nie bardzo, ponieważ nie było różnicy przed i po zainstalowaniu go. Mógłbym usunąć Avasta, ale zostałbym bez antywirusa, nie wiem czy ryzykować, i czy po usunięciu go mogę zainstalować go z tej samej instalki?

Edit:

Usunąłem avasta i zostawiłem antywirusa ZoneAlarm, sytuacja nie poprawiła się za bardzo, może jest troszeczkę lepiej, ale wciąż nie tak jak dawniej. Ma ktoś dla mnie jakieś porady?

Dodane 13.04.2013 (So) 22:15

Przepraszam za podwójnego posta, ale chciałem aby ten wątek został umieszczony na górze, ponieważ nie chciałem zakładać nowego.

Po naprawieniu problemu z wolnym internetem mam teraz problem przy wyłączaniu komputera. Gdy klikam “Wyłącz”, to okienko znika i pojawia się informacja o tym, że proces rundll32.exe nie chce się zakończyć. Gdy kliknę “Zakończ teraz”, albo poczekam do końca zamykania procesu, to wyskakuje druga informacja o tym, że rundll32.exe wyłączyć się nie zamierza, i muszę wyłączyć komputer “ręcznie”.

Może mi ktoś pomóc? Z góry dziękuję.