Mam mianowicie dość dziwny problem ponieważ każdy mówi coś innego. Chodzi o pomarańczową sieć i ofertę Witaj HD. Moja mama do domu zamówiła przedłużenie oferty na telefon domowy i internet i jeszcze telewizor z dekoderem. Wszystko działa ładnie sprawnie internet przyśpieszył do 10 MB więc dobrze. Potem do mamy jeszcze raz zadzwonili z ofertą pakietu Witaj HD jako, że nie posiadamy anteny satelitarnej to podczas przedstawiania umowy mama dokładnie się dopytała czy nie trzeba dodatkowo czegoś dokupić bo nie mamy anteny satelitarnej miła pani powiedziała, że nie trzeba bo wszystko będzie szło przez internet. Więc jak to to wszystko jest ok. Umowa kurierem przyszła podpisane, wszystko ładnie sprawnie. To się działo na początku grudnia. Mama próbowała samodzielnie wyłapać te kanały ale jej się nie udało. Więc myślała, że sama coś zrobiła nie tak i czekała aż wrócę na święta w do domu. Wyjaśniła mi w czym spraw więc do dzieła. Na początku poszukałam w necie ale to mnie nie zadowoliło co znalazłam różne informacje w tym, że powinno być przez internet. Wszystkie kabelki dobrze podłączone więc niby wszystko jest oki. Więc zaczęłam dzwonił na infolinie wykonałam kilka telefonów prawie każdy powiedział, że powinno działać tylko ostatni powiedział, że te kanały nie pójdą przez internet tylko potrzeba telewizji satelitarnej do ich odbioru. To się wkurzyłam bo każdy mówi coś innego a pani sprzedająca mówiła, że na pewno pójdzie przez internet.
I teraz czy coś może nie zrozumiałam czy coś ale dwie skrajnie opinie z jednej sieci? coś nie tak. Więc zostaje albo rozwiązać umowę a może…
Czy ktoś z was się spotkał z tym pakietem? Czy on faktycznie może pójść przez internet czy trzeba zakupić satelite?
Wg strony pomarańczowego operatora, w twoim pakiecie wszystkie kanały mogą być odbierane zarówno z satelity jak i przez modem (musisz podłączyć livebox’a z dekoderem kablem ethernet). Jeśli nie działa zresetuj i ponownie wyszukaj kanały.
Ja od niedawna mam od Polsatu promocje że pakiet Famililny mam w cenie podstawowego i też mam kanały w HD, do tego dekoder HD3000 aby wszystko dobrze działało. Kurier dostarczył wszystko do domu jak mnie nie było, odebrała żona i wzięła się za podłączanie bo stary dekoder musiała oddać. Jak wróciłem do domu to już wszystko ładnie podłączone, moją żona z moją mama siedzą, oglądają na TVN swój ulubiony serial, no to mówię im że im włącze TVN HD będzie lepszy obraz i tak też zrobiłem, ale co to? żadnej różnicy nie widzę! Oczywiście moją mama i żona “O jak dobrze widać, jak wyraźnie, jakie kolory” nie chciałem im nic mówić aby im cudownych chwil nie psuć Dopiero jak wymieniłem kable SCART na HDMI to dopiero różnicę zobaczyłem.
Więc jak twój dekoder ma wejście na HDMI to wymień kabel (oczywiście jeśli twój telewizor też posiada, i obsługuje standard HD Ready albo lepiej Full HD), bo inaczej kabel SCART nie puści obrazu w HD i różnicy nie zobaczysz. Chyba że twój dekoder nie posiada wejście HDMI to zapomnij o HD, wtedy telefon do pomarańczy nich Ci wymienią.
Kabel Ethernetowy… znaczy się skrętka, 8P8C, szerzej znany jako RJ-45, tak? W takim razie musisz zajrzeć do instrukcji, bo może być wymagany kabel skrosowany, lub prosty. A zapewne ten od livebox’a jest prosty.
To czy pójdą Ci kanały przez kabel zależy tylko od miejsca zamieszkania, nie wszędzie jeszcze po kablu można mieć wszystkie kanały. Jeśli masz możliwość to popytaj się sąsiadów, może mają Orange po kablu z kanałami HD. Jeśli oni mają to na pewno Ty też powinieneś mieć.
Z tego pakietu nic nie odbieram jak na razie, rodzinka jest poza domem i nie mam możliwości na razie sprawdzić tej teorii z kablem rj-45, Na razie odbieram tylko 15 kanałów z Mulitplexu.
Podłączenie do TV nie ma znaczenia na odbiór kanałów, tym bardziej tv sam.
To ze będzie nawet internet 20 nie oznacza ze pójdzie IPTV. nie pamietam gdzie przeczytałem ale ze jeśli tv jest po IPTV to jest transfer przydzielany dynamicznie.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale nie odbiera pakiet Witaj HD czy żaden kanał. Jeśli nie odbierają Tylko z pakietu Witaj HD to znaczy ze nie aktywowali, a co pisze na tv jeśli masz ustawiony kanał z pakietu Witaj HD?
Kabel sprawdź podpinając go zamiast tego z pc. A jeśli jest prawidłowo podpięte to pozostają ustawienia. Jeśli masz podpiętą antenę to zmień źródło sygnału. Daj foto z tyłu dekodera.
Nie pamietam, ale jak 1 raz uruchamiasz UHD88 podajesz dane swej usługi tv i samo wszystko dalej ustawia.
Jak kabel by nie działał to by nie uruchomił go i pierwszej instalacji, oraz by ciagle głosił ze nie jest podłączony do LB wiec kabel jak dla mnie jest OK