Włączenie przywrócenia systemu

Witam :frowning:

Ostatnio skanowałam dysk antywirusem i znalazł on niemożliwe do usunięcia wirusy w System Volum Information (czy jakoś tak).

Wyczytałam że należy wówczas wyłączyć przywracanie systemu więc tak uczyniłam. (Mój komputer, prawy, właściwości, zakładka przywracania systemu). Następnie zeskanowałam komputer i ponownie go zrestartowałam. Gdy natomiast chciałam spowrotem włączyć opcję przywracania systemu owej zakładki już nie było ;(

Nie wiem co mam teraz zrobić, bo przecież bez niej funkcjonować się nie da. Jak widać jestem zielona w tych sprawach, także gdyby było można prosić o dokładne kroki postępowania byłabym wdzięczna. Jeżeli próbuję uruchomić tę opcję z plecenia “start” wychodzi komunikat że teraz nie można ochronić komputera i proszą o ponowne zrestartowanie… i tak w kółko. Pomocy

Czytałam że można to zrobić jakoś z trybu awaryjnego, ale ja nie wiem jak… pomóżcie :frowning:

Zobacz ten wątek http://www.searchengines.pl/Brak-zaklad … 00305.html

Dzięki za link, jednak nic mi to nie daje. Próba uruchomienia go w systemie awaryjnym kończy się komunikatem: komputer nie może być chroniony. Uruchom go ponownie i włącz funkcję przywracania systemu.

Próba :

  1. Z prawokliku na C:\WINDOWS\inf\sr.inf wybrać Instaluj

  2. Jak poprosi o miejsce plików wskazać albo C:\WINDOWS\ServicePackFiles albo CD w napędzie.

również się nie udaje, gdyż wychodzi komunikat że potrzebny jest serwic pak 3 (którego nie mam ;( )

a przy próbie włączenia go poprzez:

Start >>> Uruchom >>> services.msc). wychodzi błąd nr5 jako brak dostępu

przy reszcie sposobów potrzebny jest folder serwice volum infomation (którego ja nie mam ;( )

help… :frowning:

Przecież wszystko jest opisane coś źle robisz

Masz ten folder tylko go nie widzisz więc zobacz punkt jeden

Idziesz