Włamanie na steam i email. Po raz drugi!

Witam. Mam pewien problem. Od pewnego czasu ktoś usiłuje włamać mi się na konto steam. Raz mu się to udało pod moją nieobecność, kiedy to byłem na wycieczce przez 4 dni. Potem jednak napisałem do Steam Support i zmienili mi login i hasło. Sprawa ucichła. Lecz po miesiącu jest powtórka! Tym razem nie tylko włamał mi się na steam, ale też na pocztę. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zweryfikował się sam, a potem zablokował mi konto. Nie mogę grać na serwerach VAC, wymieniać się itp. Napisałem do steam i czekam na odpowiedź. Wstawiam zdjęcia:

Proszę was o jak najszybszą pomoc, gdyż konto jest warte około ponad 150 euro. Nie chciałbym go stracić. W razie odpowiedzi Steam Support skontaktuję się z wami. Z góry dzięki za pomoc.

Poszperałem trochę w emailach i dostałem to: 188.146.134.98
Przy wyszukaniu w google wyszło (nwm czy to to, ponieważ jestem zielony w te sprawy) że gość to polak, mieszka w Łodzi. Da się coś zrobić z tą informacją?

Żeby w dzisiejszych czasach nie korzystać z tokena na telefon… Nie do pomyślenia.
My tutaj w niczym nie pomożemy, ponieważ ponowne przekazanie konta Steam leży teraz w rękach VALVE.

Najprostszym sposobem będzie przekazanie informacji o włamaniu na Policję.
Upewnij się tylko, że nie obrobił Cię jakiś “dobry kolega” albo rodzeństwo.

Adres IP, który zamieściłeś, wskazuje na sieć T-Mobile, internet przenośny.