WMI provider host zajmuje ponad 20 %

Witam Jak w temacie proces ten zajmuje 20 - 30 % procesora i do tego laptop bardzo się muli proszę o pomocAddition_07-10-2014_10-48-19.txtFRST_07-10-2014_10-48-20.txt

Otwórz Notatnik i wklej:

HKLM-x32\...\Run: [LManager] = [X]
HKU\S-1-5-21-306511882-3509239225-480893643-1001\...\MountPoints2: {649ae11b-4626-11e3-be7c-089e010a91ae} - "E:\AutoRun.exe"
HKU\S-1-5-21-306511882-3509239225-480893643-1001\...\MountPoints2: {85076694-1699-11e4-be95-089e010a91ae} - "E:\AutoRun.exe"
HKU\S-1-5-21-306511882-3509239225-480893643-1001\...\MountPoints2: {ac6dc302-0ff0-11e3-be70-089e010a91ae} - "E:\AutoRun.exe"
HKU\S-1-5-21-306511882-3509239225-480893643-1001\...\MountPoints2: {ac6dc62a-0ff0-11e3-be70-089e010a91ae} - "E:\AutoRun.exe"
HKU\S-1-5-21-306511882-3509239225-480893643-1001\...\MountPoints2: {ac7ae20d-4f78-11e3-be80-089e010a91ae} - "D:\autorun.exe"
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {E9E78325-7E29-4FFB-8BAC-9E16C6AC2C2C} URL =
SearchScopes: HKCU - {E9E78325-7E29-4FFB-8BAC-9E16C6AC2C2C} URL =
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [jhjjdgbhohaallcimgcmakfiobacimkm] - C:\Program Files (x86)\BuzzSearch\jhjjdgbhohaallcimgcmakfiobacimkm.crx [2014-08-05]
S4 Update BuzzSearch; C:\Program Files (x86)\BuzzSearch\updateBuzzSearch.exe [80672 2014-02-13] ()
S4 Util BuzzSearch; C:\Program Files (x86)\BuzzSearch\bin\utilBuzzSearch.exe [103200 2014-01-30] ()
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Skasuj folder C:\FRST

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.2.1012.exe

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.2.1012.exe

Niestety nie pomogło chyba że coś źle zrobiłemFixlog_07-10-2014_11-23-24.txtFRST_07-10-2014_19-06-04.txt

Użyj przywracania systemu.

Przywracanie systemu z powodu jednego procesu? Napewno nie ma innego sposobu?

Prawdopodobnie jakiś program powoduje uruchomienie tego procesu.

Sprawdź wpływ oprogramowania uruchamianego razem z systemem.

http://support2.microsoft.com/kb/929135/pl