Wokółuszne słuchawki do 400-700 zł

Hej, szukam jakichś tanich ale dobrych słuchawek. Mój budżet to max 400 zł.Zależy mi na tym, żeby słuchawki były:
-zakładane na uszy a nie do środka
-nie przewodziły dźwięków z otoczenia
-z zewnątrz nie było słychać czego słucham, nawet jeśli słucham czegoś głośno
-były jak najbardziej “zdrowe” dla uszu, czyli po prostu nie niszczyły mi słuchu
-dźwięk nie był przekształcany
-dobre “basy”
-dobra cyrkulacja powietrza
-czysty dźwięk
-wygoda, słuchawki nieprzylegające do uszu, żeby uszy się w nich mieściły
-najlepiej lekkie

Wiem, że te wymagania mogą być śmieszne jak na taki budżet i może ktoś właśnie strzelił sobie facepalm’a, ale ale-kompletnie nie znam się na słuchawkach.Czasem czytam na internecie, że można kupić tanie słuchawki o świetnej jakości i wcale nie trzeba na nie wydawać fortuny, a czasem wręcz przeciwnie.Ja już nie wiem, w co mam wierzyć.Pomóżcie :frowning:

p.s. Jeśli okaże się, że znacie słuchawki jakich szukam ale są droższe, nie mówię, że za jakiś 1000 bo dla mnie to już przegięcie (mogliby bardziej dostosować ceny do możliwości przeciętnego obywatela, a nie dawać takie, że trzeba jeść suchy chleb żeby kupić sobie jakieś porządne słuchawki…;p) ale jak 700 to jeszcze może coś wykombinuję…oczywiście zależy mi na jak najniższej cenie.

Hej,
część z tych wymagań się wykluczają. Np. jeżeli słuchawki mają być przewiewne, to nie będą dobrze tłumiły dźwięków na zewnątrz.Poza tym słuchawki zamknięte (te izolujące) będą zwykle też cięższe.
Brak też podstawowych informacji czego będziesz słuchać, na jakim sprzęcie etc.

Wstępnie:
ISK HD9999
Brainwavz HM5 2017
AKG K550 MKII

Może SENNHEISER HD 598.