Mate91
(Mate91)
10 Luty 2015 19:41
#1
Witam. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zwrócenia się o pomoc na waszym forum, jestem nowym użytkownikiem więc z góry przepraszam za błędy.
Laptop po jakichś 5 min od uruchomienia bardzo zwalnia w momencie pojawienia się flagi centrum akcji na pasku zadań, wydajność w tym momencie jest też oczywiście dużo niższa, wszystko “zamula”, trwa to ok. 10 min po czym system wraca, można by powiedzieć do normalnej szybkości pracy. System często skanowany antywirusem oraz czyszczony Ccleanerem, co nie przynosi żadnego efektu.
FRST
http://wklej.to/TWjqC
Addition
http://wklej.org/id/1631339/
OTL
http://wklej.org/id/1631380/
Extras
http://wklej.org/id/1631382/
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako fixlist.txt:
CloseProcesses: HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000…\MountPoints2: {31d1f24c-aed7-11e4-a888-b8ac6f575616} - F:\startme.exe HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000…\MountPoints2: {51603f0b-eb3b-11df-be6f-5063138ad7fb} - G:\uruchom.exe HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000…\MountPoints2: {e4e3cf85-eaa3-11df-b8f3-5063138ad7fb} - G:\setup.exe HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://startsear.ch/?aff=1 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://startsear.ch/?aff=1 SearchScopes: HKLM-x32 -> {6B092853-CF1F-4F43-A2D1-C53D8ECBE95D} URL = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=751c2db2-fb4c-11e0-b6a0-5063138ad7fb&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000 -> DefaultScope {6B092853-CF1F-4F43-A2D1-C53D8ECBE95D} URL = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=751c2db2-fb4c-11e0-b6a0-5063138ad7fb&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000 -> {6B092853-CF1F-4F43-A2D1-C53D8ECBE95D} URL = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=751c2db2-fb4c-11e0-b6a0-5063138ad7fb&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000 -> {D8857854-2FDC-4E39-A426-7FA5EDE76CDE} URL = http://fileservehome.com/?tmp=toolbar_FileServe_results&prt=fileservetb01ie&Keywords={searchTerms}&clid=d7c091dcf5c048da859c5b82d53ba844 CHR HKLM-x32…\Chrome\Extension: [ieakfmpjhljbpbfpldjkddkjmmgjmgon] - C:\Program Files (x86)\WebConnect\ieakfmpjhljbpbfpldjkddkjmmgjmgon.crx [Not Found] U3 aqu7pbnq; C:\Windows\System32\Drivers\aqu7pbnq.sys [0] (Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (zero size file/folder) S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X] S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X] 2015-02-10 19:37 - 2010-10-01 17:20 - 00001054 _____ () C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000UA.job 2015-02-10 19:37 - 2010-10-01 13:18 - 00003946 _____ () C:\Windows\System32\Tasks\User_Feed_Synchronization-{48D4779A-8155-4A02-9D9E-A836ABBACCF6} 2015-02-10 19:07 - 2009-07-14 06:08 - 00000006 ____H () C:\Windows\Tasks\SA.DAT 2015-02-08 15:03 - 2010-10-01 23:03 - 04821326 _____ () C:\Windows\system32\perfh015.dat 2015-02-08 15:03 - 2010-10-01 23:03 - 01585206 _____ () C:\Windows\system32\perfc015.dat 2015-02-07 16:13 - 2010-10-01 17:20 - 00001002 _____ () C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000Core.job 2015-02-07 16:08 - 2010-10-01 17:20 - 00004022 _____ () C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000UA 2015-02-07 16:08 - 2010-10-01 17:20 - 00003626 _____ () C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1224773004-857635209-2637376610-1000Core C:\Users\User\AppData\Local\Temp\NOSEventMessages.dll C:\Users\User\AppData\Local\Temp\nowegg.upgr.exe Contextual Tool Extrafind (HKLM-x32…\e5ab888d) (Version: - ) <==== ATTENTION Hosts: Emptytemp: Umieść obok skanera FRST. Uruchom skaner i wykonaj polecenie FIX. Pokaż raport Fixlog. Pobierz Adwcleaner na pulpit - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ Po uruchomieniu wykonaj polecenia szukaj i usuń. Po restarcie pokaż aktualne raporty FRST i Addition. Przed wykonaniem skanowań uruchom msconfig i włącz wyłączone pozycje.
Mate91
(Mate91)
11 Luty 2015 10:42
#3
Raport Fixlog:
http://wklej.org/id/1631928/
FRST:
http://wklej.org/id/1631941/
Addition:
http://wklej.org/id/1631944/
P.S. Odnośnie msconfig. W zakładce uruchamianie włączyłem wszystkie pozycje. Mam nadzieję, że to właśnie miałeś na myśli i dobrze zrobiłem.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako fixlist.txt:
Mate91
(Mate91)
12 Luty 2015 18:00
#5
Fixlog:
http://wklej.org/id/1633461/
FRST:
http://wklej.org/id/1633462/
Laptop nadal bardzo wolno pracuje chwilę po uruchomieniu, gdy wyskakuje flaga centrum akcji.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako fixlist.txt:
Mate91
(Mate91)
5 Marzec 2015 12:29
#7
Przepraszam za długi brak odpowiedzi. Przeskanowałem kompa Dr. Web-em i nic nie wykrył, Malware znalazł jakieś 4 rzeczy które trafiły do kwarantanny.
Niestety, po tych wszystkich zabiegach laptop nadal działa bardzo wolno, zamula, lampka “myślenia” nie gaśnie chyba przez godzinę od uruchomienia komputera.
Jeszcze raz proszę o pomoc gdyż moja cierpliwość się kończy i jak tak dalej pójdzie będę zmuszony zrobić format dysku, czego na tą chwilę wolałbym uniknąć.
IPSEN
(IPSEN)
5 Marzec 2015 16:47
#8
Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer. Uruchom- CrystalDiskInfo - zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry
-Pokaz okno procesów
Uruchom autoruns jako administrator -http://technet.micro…s/autoruns -po skończonym skanie-File>save>plik-AutoRuns.arn- umieść na -http://sendfile.pl/ - na forum podaj linka
Mate91
(Mate91)
6 Marzec 2015 10:58
#9
IPSEN:
Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer. Uruchom- CrystalDiskInfo- zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry -Pokaz okno procesów Uruchom autoruns jako administrator -http://technet.micro …s/autoruns-po skończonym skanie-File>save>plik-AutoRuns.arn- umieść na -http://sendfile.pl/- na forum podaj linka
http://wklej.org/id/1655817/
http://zapodaj.net/705515373e98f.jpg.html
http://zapodaj.net/a50fbe2e183d1.jpg.html
http://zapodaj.net/d49b3a501e9f3.jpg.html
http://sendfile.pl/pokaz/270484—QE6r.html
IPSEN
(IPSEN)
6 Marzec 2015 11:15
#10
Uruchom autoruns jako administrator
Mate91
(Mate91)
6 Marzec 2015 12:47
#11
IPSEN:
Uruchom autoruns jako administrator Zakładka-Logon-odznacz : rdpclip File not found , HotKeysCmds , IgfxTray , Persistence , Zakładka-Services- odznacz : AdobeARMservice , gupdate , gupdatem , LMS , MBAMScheduler , MBAMService , SkypeUpdate , Sony PC Companion Zakładka-Scheduled taks-odznacz : Odznacz wszystko co się będzie dało odznaczyć. Zakładka -Internet Explorer-Odznacz wszystko (jeżeli nie korzystasz z IE) Zakładka -Drivers-odznacz; MBAMProtector , MBAMSwissArmy , MBAMWebAccessControl Wyłączyłem w autorunsie na próbę program Malwarebytes w wersji PRO-po odznaczeniu będzie jako skaner na żądanie Uruchom ponownie komputer,jak coś nie będzie działać lub jakbyś coś potrzebował, zawsze można zaznaczyć. Podejrzany jest dysk, parametr-BF, OB , C8-wstrząsy,problem z mechaniką,błędy zapisu
IPSEN, wielkie dzięki za błyskawiczną odpowiedź. Zastosowałem się do Twoich poleceń no i zobaczę czy mu się polepszyło.
Jeśli chodzi o dysk to czy konieczna jest lub będzie w niedługim czasie jego wymiana ? I ciekaw jestem jak doszło do tych problemów z mechaniką i błędów zapisu dysku. Czy to z mojej winy czy samoistnie.
I jeszcze jedno pytanie, czy nie ma już więcej sposobów na jego naprawę w sensie czy zostało już wszystko zrobione w systemie aby go usprawnić
IPSEN
(IPSEN)
6 Marzec 2015 12:55
#12
Poproś fachowców z działu-http://forum.dobreprogramy.pl/hardware-sterowniki-f18/ -o analizę, moim zdaniem może być dysk
Dimatheus
(Dimatheus)
6 Marzec 2015 14:53
#13
Hej,
Generalnie dysk powoli się sypie. Pojawiają się problemy z powierzchnią dysku - parametr 01, BF oraz C8. Coś niepokojącego dzieje się też z mechaniką dysku - próby kalibracji w parametrze 0B. Przy objawach, o których piszesz, słusznie można winić dysk.
Pozdrawiam,
Dimatheus