Wolna prędkość neostrady 6MB DUŻY PING


(Roco111) #1

Witam mam neostrade 6mb livebox, lecz mój ping i prędkość downloadu nie jest za dobra...Dodam, że oczyściłem komputer programami: CCleaner,comonodsystem cleaner, Przeskanowalem ESOD 32 oraz Malwarebytes, odkurzacz, szybkie oczyszczanie dysku. Oraz defragmenracja dysków. Pulpit mam oczyszczony i zoptymalizowałem sobie windowsa do jak najmniejszego użytyku ram.

Wyniki z speedtest.pl(wyłączone wszystkie programy):

25339262.jpg

Proszę powiedzcie jak to naprawić kiedyś miałem na wynikach troszkę ponad 6MB i nie było problemów z pingiem a teraz nie mam pojęcia.


(Dalekimarcin) #2

W jaki sposób masz podłączoną neostradę, przez router czy przez modem z TP? Zdarza się, że net chodzi wolno bo winien jest router. Restart routera pomaga, przynajmniej w moim przypadku.


(Roco111) #3

LIVEBOX

ra666_livebox.jpg

Podłączony kablem Ethernet do komputera. Mówię, że kiedyś było 6 mb. Resetowałem juz liveboxa


(bison616) #4

zgłoś usterkę do TP bo linia Ci parametrów nie trzyma kupiłeś 6mb a masz lekko ponad 2mb


(djosdanielos) #5

długo tak masz już?może są przeciążenia w twojej centrali albo jeszcze gdzieś dalej jeśli tak to będą o tym wiedzieć na infolinii


(Roco111) #6

Wiesz... mnie nie interesują ich przeciążenia Ja płace za 6 mb i tyle chce...;/


(djosdanielos) #7

pokaż parametry z liveboxa znajdziesz je w menu konfiguracja zaawansowana następnie statystyki i statystyki adsl


(Roco111) #8

Status linii ADSL Podniesiony

Standard ADSL G992_5_A

Szybkość wysyłania 636 Kb/s (Intlv[LP0])

Szybkość pobierania 7444 Kb/s (Intlv[LP0])

Tłumienie Bliski koniec: 32.3 (dB)

Odległy koniec: 16.7 (dB)

Sygnał/Szum Bliski koniec: 14 (dB)

Odległy koniec: 17 (dB)

Liczba błędnych pakietów 119

Firmware 0xe15080a

Błędne sek. w okresie 15 min 0

Błędy CRC 8

Błędne sek. w okresie 1 dnia 0


(djosdanielos) #9

synchronizację masz prawidłową reszta też ok dla 6Mb trochę błędów ale nie powinno mieć to większego znaczenia.jeśli są przeciążenia to prędkość pobierania jak i ping powinien się poprawić w późnych godzinach nocnych lub wcześnie rano jeśli nic się nie zmienia o różnych porach tak samo jest to może uszkodził się kabel między PC a routerem lub karta sieciowa skoro system masz czysty.o przeciążeniach powinni cie poinformować składasz wtedy reklamację i dają ci upust na abonament do czasu aż nie naprawią tego


(Goniec2) #10

płacisz za internet do 6 MB a nie od 6 MB

a sam router z livebox to bym oddal i kopił coś normalnego (bo i tak nie jest on twój)


(pakierhakierxd) #11

Miałem kiedyś liveboxa słaby zasięg przez wifi i coś tam jeszcze ogólnie średnio byłem z niego zadowolony tak jak w netii netia spotem może być tak że przez ten router może jest taka szybkość albo to naprawdę przeciążenie linii