mam internet radiowy 1 mb wszystko było ok do czasu kiedy tydzień temu przeszła burza (piorun uderzył w antenę ) po paru dniach bez internetu przyjechał serwis i wymienił urządzenie ale zauważyłem że:
-zdjęcia na allegro sie nie wyswietlają ,cały czas sie ładują (chyba ze wejde w konkretną aukcję)
-stronki typu egofiles , catshare itp. w chrome cały czas sie ładują a nic sie nie dzieje a w mozilli po paru minutach można ściągać
-chomikuj cały czas sie ładuje i nic
-besty i demotywatory tak jak chomikuj
dzisiaj do nich dzwoniłem mówili że oni problemu nie widzą , więc może jednak wina lezy po mojej stronie?
Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.
dokładnie jaka prędkość była przed to nie powiem bo nie sprawdzałem skoro wszystko ładnie chodziło
teraz mam download 2Mb/s upload 0.04 Mb/s
co do routera to nie mam a czy mogę w jakiś sposób sprawdzić kable?
– Dodane 26.06.2013 (Śr) 11:14 –
download 2.3 Mb/s upload 0.04 Mb/s
– Dodane 26.06.2013 (Śr) 15:34 –
teraz jak wyciągnąłem zasilacz od internetu i próbowałem go z powrotem wsadzić to wywaliło korki w domu więc może jakieś zwarcie w zasilaczu jest przyczyną ?
Prawdopodobnie to nie jest antena, tylko AP, działający jak antena (pracuje w trybie klienta). Sprawdź kabel, który podłączasz do komputera czy nie jest uszkodzony, np. na innym urządzeniu sieciowym lub sprawdź czy na innym kablu również występuje problem. Sprawdź czy AP działa, uruchom wiersz poleceń, wpisz polecenie ipconfig i spróbuj przez przeglądarkę zalogować się na adres bramy domyślnej (prawdopodobnie dostęp do panelu będzie zablokowany), jeśli dostęp nie będzie zablokowany, sprawdź status urządzenia i podaj jego model.
Sprawdź na innym komputerze, jeśli masz taką możliwość, czy problem również występuje, ponieważ uszkodzona może być karta sieciowa lub płyta główna.
Widocznie panel www został zablokowany. Jeśli nie masz innego kabla, ani nie możesz sprawdzić na innym komputerze, możesz zgłosić problem twojemu dostawcy i niech sprawdzić czy adapter PoE (jeśli nie był wymieniany razem z AP) nie jest uszkodzony, a przy okazji może sprawdzić działanie AP na dachu oraz kable i kartę sieciową.