Wolno działający komputer

Witam.

Mój problem polega na wolnym działaniu mojego “staruszka” - konkretnie to: wolno działający internet, lagi w grze (Counter-Strike), czasem również nie otwierające się strony no i zauważyłem, że robi się ciepły (chłodzenie pada). Problem istnieje od około 2,5 tygodnia, wcześniej wszystko śmigało. Reinstal systemu miałem w sierpniu, pełno miejsca na dyskach, połączenie internetowe jest dobre (bez zmian), antywirus uruchomiony (avast).

Nie znam się na tym szczególnie, także pytajcie o co chcecie, w miarę możliwości odpowiem - bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie mojego tematu.

Pozdrawiam.

Cześć,

wszystko ok tyle tylko, że my raczej wróżkami nie jesteś :mrgreen: i nie wiemy co siedzi u Ciebie w pudle.

Podaj co masz na pokładzie a może uda nam się coś wywnioskować

Pewnie, tylko powiedz jak mam to ogarnąć.

Mów do mnie jak do początkującego amatora.

// Przeskanowałem system avastem, wrzuciłem zagrożone pliki do kwarantanny oraz przeczyściłem komputer “odkurzaczem”

// Jest różnica, ale to nadal nie to co wcześniej

We właściwościach mojego komputera wyłącz ochronę systemu, skasuj wszystkie punkty przywracania, w zaawansowanych wyłącz całkowicie plik stroniconowania.

Uruchom jako administrator cmd i wpisz ‘powercfg -h off’