Wolno ładujące się zdjęcia

Witam na forum i proszę o pomoc. Właśnie odebrałam laptopa (samsung r540) z naprawy gwarancyjnej. Problem był z wejściem HDMI, wymieniono płytę główną. No i od tej pory mam problem z załadowaniem się folderów ze zdjęciami. Mianowicie folder o pojemności 360 MB (120 zdjęć) ładuje się 18 minut! Przed naprawą ten sam folder ładował się w mniej niż 30 sekund. Nic nie dało ponowne uruchomienie komputera, to samo się dzieje z innymi folderami.

Nie mam pojęcia co mam robić,(zaznaczam ,że jestem zielona w tematyce komputerów, więc poproszę o zrozumiałe wytłumaczenie :slight_smile: ) i z góry dziękuję :slight_smile: .

Samsung r540-jt01pl

Windows 7 Home Premium

Intel Core i3 M 380 2.53GHz

Pamięć systemowa 3 GB

Dysk twardy: 500 GB (5400 rpm S-ATA)

ATI Mobility Radeon™ HD5470

moze masz zapchany dysk sproboj oczyscic dysk z niepotrzebnych plikow zrob to tak:

1.wejdz w m menu start

2.wszystkie programy

3.akcesoria

4.narzedzia systemowe

5.oczysczanie dysku

tylko nie wim czy wtedy wszystko ci sie nie usunie wiec dla pewnosci zgraj wazne dane na jakąś pamiec przenosna np:na pendrive

powinno pomoc pozdrawiam

Niestety czyszczenie dysku nic nie dało, podobnie jak defragmentacja, skanowanie antywirusem i użycie programu ccleaner. Jednak zauważyłam, że zdjęcia szybciej się włączają, gdy są zapisane na dysku D, natomiast jeśli zapisze jakiś folder ze zdjęciami/filmami na dysku C, to włącza się bardzo wolno. Ogólnie przenoszenie zdjęć z C na D i na odwrót pochłania wieczność, a usuwanie chociażby jednego zdjęcia z pulpitu czasami zajmuje baaardzo długo czasu, a i tak często nie da rady go usunąć (pisze ,że niby jest uruchomiony w innym programie). Czasem w ogóle żałuję, że dałam tego laptopa do naprawy, bo się załamuję kiedy porównuje to co było kiedyś, a jak jest teraz. Naprawdę nie mam pojęcia co robić.