klema80
(klema80)
2 Listopad 2013 11:41
#1
Witam,
Mam taki problem: Mój desktop ma wolny transfer (max 10Mb a łącze jest 40Mb). Problem nie jest z ruterem( desktop jest podłączony przez WiFi. Pomiar na mało używanym tablecie 30Mb). Prawdopodobnie więc mam albo zainfekowany komputer albo jakieś problemy z nadmiarem zainstalowanych programów/rejestrem. Oto logi OTL:
OTL.txt:
http://www.wklejto.pl/179542
Extras.txt:
http://www.wklejto.pl/179545
Czy jeśli OTL nie ma wg Was wpływu na sytuację możecie polecić jakiś soft do czyszczenia kompa (użyłem CCleanera,niewiele to pomogło)
Z góry dzięki
Acorus
(Acorus)
2 Listopad 2013 11:49
#2
Odinstaluj BrowseToSave,Bonanza Deals (remove only),Mobogenie.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).
Pokaż nowy OTL.txt
klema80
(klema80)
2 Listopad 2013 13:07
#3
Zastosowałem się do wskazówek. Oto logi OTL:
OTL.txt:
http://www.wklejto.pl/179570
Extras.txt:
http://www.wklejto.pl/179572
Acorus
(Acorus)
2 Listopad 2013 13:20
#4
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL O4 - HKLM…\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found O4 - HKU\S-1-5-21-2186992615-1345997724-1677139375-1000…\Run: [bitComet] “C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe” /tray File not found O4 - HKU\S-1-5-21-2186992615-1345997724-1677139375-1000…\Run: [ChicaPasswordManager] “C:\Program Files (x86)\ChicaLogic\Chica Password Manager\stpass.exe” /autorunned File not found O4 - HKU\S-1-5-19…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O4 - HKU\S-1-5-20…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found [2013-11-02 13:03:01 | 000,000,000 | —D | C] – C:\AdwCleaner [2013-07-13 18:26:54 | 000,000,204 | ---- | C] () – C:\Windows\SysWow64\secustat.dat :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
klema80
(klema80)
2 Listopad 2013 14:05
#5
Niestety wiele to nie pomogło wciąż około 8-9Mbit. Macie jeszcze jakąś sugestie( wolałbym nie przeinstalowywać desktopa ale wiem że to zwykle pomaga)
Acorus
(Acorus)
2 Listopad 2013 14:45
#6