Wolny internet i komputer


(Malgosia2228) #1

Witam

Od kilku dni wolno chodzi komputer i internet ,strony bardzo długo się wczytują nie wiem co może być przyczyną tego stanu tym bardziej że nic nie instalowałam.Bardzo proszę o pomoc,ale jeszcze bardziej proszę o czytelne wskazówki ,jestem nowicjuszką komputera i internetu.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc


(Henio Mazurek) #2

Na początek wklej logi z OTL, GMER i System Repair Engineer

Logi wklej na wklej.org a tutaj tylko link do wklejki.

W OTL przestaw Processes na All oraz zaznacz LOP check i Puritu check , nic więcej nie należy zmieniać.

W GMER klik na Szukaj , po zakończeniu skanu klikasz Kopiuj lub Zapisz.


(Malgosia2228) #3

Nie wiem czy dobrze to zrobiłam.

Log OTL: http://wklej.org/id/182446/

Log GMER: http://wklej.org/id/182450/

Natomiast z System Reapir Engineer nie umiem sobie poradzic ,nie wiem co trzeba zaznaczyć .

Dodam że jestem bardzo zdenerwowana, proszę o wyrozumiałosc.


(Malgorzata Slusarczyk) #4

W SRE musisz wejść w zakładkę "Smart Scan" i kliknąć "Scan". Jak program skończy skanować, wyświetli się plik do zapisania. Zapisz go. Potem otwórz i wklej na wklej.org. Pamiętaj, żeby wstawiać spację przed http. Dzięki temu link będzie klikalny :slight_smile:


(Malgosia2228) #5

Wielkie dzięki za podpowiedz. To tak jest jak człowiek na starość chce nauczyć się rzeczy niemożliwych.

Uzupełniam Log: z SRE http://wklej.org/id/182478/


(Henio Mazurek) #6

Zastosuj AVZ

Zaznaczasz do skanu wszystkie partycje, potem File => Standard scripts => zaznaczasz opcję 2 => klikasz Execute selected scripts => po zakończeniu skanu klikasz ikonę dyskietki po prawej stronie, zapisujesz log i podajesz tutaj jego zawartość.

Przeskanuj za pomocą VirusTotal pliki i pokaż raporty

Pokaż też log z RootRepeal

Zakładka Report , klikasz Scan , zaznaczasz wszystkie kratki => OK , wklejasz log który wyskoczy.

Wklej log OTL.txt bo Extras mnie na razie nie interesuje.


(Malgosia2228) #7

Log z AVZ http://wklej.org/id/182617/

Log z Root Repeal http://wklej.org/id/182621/

Natomiast tych trzech plików nie wiem gdzie szukać , proszę mnie poprowadzić.

Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem i bardzo proszę o dużo cierpliwości.

Ten dzisiejszy post jest dla mnie przeogromnym stresem.

Sory jeszcze log z OTL http://wklej.org/id/182634/


(Henio Mazurek) #8

Usuń bonjour wg tego tematu (post 7)

http://www.searchengines.pl/Jak-usunac- ... 03177.html

Pobierz SystemLook i wklej do niego

Kliknij Look i pokaż log.

Zrób jeszcze raz log z GMER.


(Malgosia2228) #9

Podaję Log z Systm Look http://wklej.org/id/182662/.

Jesli chodzi o ten Bonjur to chyba sobie nie poradę,przede wszystkim nie wiem co to znaczy Wyłaczyć + usunąć usługę, gdybyś miał jeszcze do mnie cierpliwośc to bardzo bym Cię prosiła abyś mnie poprowadził.


(Henio Mazurek) #10

Postaram się to przystępniej opisać. Start => Uruchom, wpisz services.msc , jeśli znajdziesz tam Bonjour Service (choć ja takowej nie widzę) to klikasz prawym => Właściwości, w oknie tej usługi klikasz Zatrzymaj , zmieniasz typ uruchomienia na Wyłączony.

Potem Start => Uruchom, wpisz regedit , przejdź do klucza

Sprawdź czy dotyczy usługi Bonjour. Jeśli tak to go skasuj. Skasowanie niewłaściwego klucza może skończyć się zupełnym brakiem internetu.

Następnie wywal folder bonjoura z Program Files.


(Malgosia2228) #11

Niestety nie ma tam takiego wpisu , co dalej?


(Henio Mazurek) #12

No tak kierowałem się tylko instrukcją usuwania a nie patrzyłem w log.

U Ciebie to powinien być klucz


(Malgosia2228) #13

Znalazłam ten klucz w tym miejscu: KOMPUTER\HKEY LOKAL MACHINE\SYSTEM\Current Control Set\Services\Win Sock2\Parametrs\Name Space Catalog5\Catalog Enteries\ 000000000007 czy o to chodziło jesli tak to co dalej?

Jest tam taki wpis Nazwa:Library Path , Typ:REG SZ ,Dane: C:\Program Files\ Bonjour\mdns NSP.dll


(Henio Mazurek) #14

Skoro to idzie w ten sposób to najpierw zrób kopię rejestru programem ERUNT.

Następnie skasuj cały klucz 000000000007

Gdyby coś po usunięciu tego klucza się stało to wystarczy przywrócić rejestr za pomocą programu ERUNT (dwuklik na c:\windows\ERDNT\"folder z odpowiednią datą"\ERDNT.exe)

Potem kasujesz folder Bonjour'a w c:\Program Files.

Następnie wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.

Przeczyść dysk i rejestr CCleaner'em.