Ponieważ to mój pierwszy post pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Teraz przechodzę do sedna problemu:
Częste przerywanie połączenia internetowego (internet z playa 3,6mb/s).
Wysokie pingi (493)
Wolna praca komputera (stary komputer, procek 1300, 256mb ram)
Syn często korzysta z internetu oraz instaluje różne programy i to jak sądzę może mieć związek moimi problemami. Nie bardzo znam się na komputerach, ale podejrzewam, że być może przedostał się do systemu jakiś wirus, którego mój antywir nie wychwycił (avast). Za radą znajomego zrobiłam logi i byłabym wdzięczna za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Nie znam się aż tak na logach jak inni koledzy z forum, ale co od razu rzuca mi się w oczy to fakt że masz tylko 56MB wolnej pamięci RAM. Na to wszystko nachodzi duża ilość zainstalowanych programów, jakieś pozostałości bo BearShare Toolbar z przeglądarki (sam BearShare jest świetnym źródłem wirusów…), dużo oprogramowania, w tym takie kwiatuszki jak Nowe GG które zajmuje ok 120MB RAM kiedy działa. Oprogramowanie od Sony Erricson, dużo procesów w tle (Napi Projekt itd - niby małe, lekkie, ale jak 5 tego typu procesów lata cały czas to komp dostaje ostro w głowę). Na zwieńczenie całości masz bardzo mały dysk twardy i to w dodatku prawie cały zajęty i pewnie nigdy nie defragmentowany. Już pomijając fakt że przydałby Ci się nowy komputer, to na pewno przydało by mu się odświeżenie. Polecam udać się do jakiegoś znajomego informatyka który przegra gdzieś ważne dane i zrobi taki zwykły, klasyczny format połączony z porządkowanie dysku twardego, zainstaluje tylko takie programy jakie są potrzebne a i syna trzeba by trochę przeszkolić. Kwestia internetu - muli bo cały komp muli więc ciężko żeby przeglądarka działała sprawnie - Chrome zjada jednak też pamięć, im więcej otwartych stron tym więcej jej potrzebuje, miejsce na dysku i pamięć RAM też jest potrzebna do chociażby obsługi panelu połączenia w Play, a że jest to internet przez komórkę to też jest zależny od tego jaki jest w danym momencie ruch w sieci, jaki jest zasięg itd.
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt…Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).