Wolny start systemu

a wiec tak …

http://wklejto.pl/57391 <------------ Poprawiony :stuck_out_tongue:

:twisted: :twisted:

nie mogę looknąc ukrytych plików … pc wolno… sie uruchamia i w jednej grze przez neta wyskakuje mi ze mam jakiegoś wirusa XD

prosze o odpowiedź ^^

ps prosze o napsianie krok po kroku co mam robić ( jestem troche zielony w te klocki ) :stuck_out_tongue:

Zapoznałem sie z tym regulaminem … ale jakoś po przeczytaniu całości dalej nie wiedziałem jak mam nazwać temat >.< prosze o propozycje XD

Log źle wklejony - brak ukośników ** - co uniemożliwia jego analizę.

Nie wklejasz loga poprzez Przeglądaj… , tylko ręcznie kopiujesz jego zawartość w pole do wklejania tekstu.

No i Combofixa nie używamy od niechcenia…

adamzlf ,

Proszę zapoznać się z tematem TYTUŁOWANIE TEMATÓW i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

no to fajnie … widać ze te forum jest jakie jest i się nikomu nie śpieszy udzielać pomocy. Dzięki . Pozdro :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Nie stosuje się cudzych skryptów w żadnym wypadku, nawet jeśli problem wydaje się być identyczny.

Wyłącz i włącz Przywracanie Systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja XP.

Otwórz Notatnik i wklej do niego:

Plik zapisz pod nazwą CFScript , najlepiej w tym samym folderze co Combofix.exe

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę Combofix.exe

Powinno się rozpocząć usuwanie.

_ Potem dajesz log z usuwania Combofix. _

http://wklejto.pl/58854 <------ log po twojej instrukcji