Wolnya neostrada, niechciana strona startowa YEAH.com

Od paru dni mam problem polegajacy na tym że okropnie muli mi neostradę. Mam ustawioną stronę startową onet a zawsze otwiera mi na yeah.com. Przeskanowałem avastem i okazało sie że mam wina32. Nie moge go niczym usunąć, wyczytałem na forum że można to zrobic, ale sam nie chcę się za to zabierać bo jestem amatorem w tej dziedzinie. Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę. Zrobiłem loga proszę o wskazówki co mam robic dalej.

Użyj Windows Worms Doors Cleanera zmień znaczki z disable na enable (wszystkie znaczki maja być na zielono, jeżeli któryś z nich będzie na żółto to go zostaw). Po użyciu narzędzia wymagany jest restart.

Start >>> uruchom >>> cmd >>> w konsoli, która się otworzy wpisz:

W trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu usuń:

Pliki kasujesz ręcznie z dysku natomiast wpisy w HijackThis.

Po wykonaniu proszę pokazać nowy log z HijackThis plus z SilentRunners.

OK ale jak mam wyłaczyc przywracanie systemu w trybie awaryjnym??

Przywracanie systemu możesz wyłączyć będąc w trybie normalnym:

Tryb awaryjny uruchamiasz tak:

jestem na drugim kompie może pomożesz mi przez GG ? Jeśli tak to mój numer 1307629, jestem cienki w te klocki i boję sie cokolwiek sam zrobić.

ok Wylączyłem przywracanie systemu i jestem w trybie awaryjnym. Jak znaleść to co mam usunąć?

Włącz pokazywanie ukrytych plików i folderów, ponieważ wskazane pliki mogą być ukryte. Wejdź do Mojego komputera => u góry wybierz narzędzia => opcje folderów => przejdź na zakładkę Widok => zaznacz opcję Pokaż ukryte pliki i foldery => kliknij Zastosuj i OK.

Potem szukasz plików, które wskazałem. Najprawdopodobniej znajdują się w c:\windows bądź c:\windows\system32

Pliki usuwa się poprzez kliknięcie na dany plik prawym klawiszem myszki => wybierając opcję Usuń i potwierdzając klikając Tak.

Po wykonaniu nie zapomnij pokazać logów, o które prosiłem.

Udalo mi sie znaleść tylko jeden.